Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو چهارم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از مدیران ارشد مخابرات و وزارت ارتباطات است

به نظر عضویت مجید صدری در هیات مدیره پرسپولیس به وزیر ارتباطات مرتبط است.

به گزارش طرفداری، دقایقی پیش خبری منتشر شد که مجید صدری به عضویت هیات مدیره پرسپولیس درآمده است، فردی که از مدیران ارشد مخابرات و وزارت ارتباطات محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین شنیدیم این انتخاب نمی تواند به محمد جواد آذری جهرمی  وزیر ارتباطات بی ارتباط باشد. وزیری که پیش از این بارها در فضای مجازی از علاقه خود به این باشگاه پرده برداری کرده بود.

البته آذری جهرمی پیش از این علاوه بر حمایت از پرسپولیس، در یک مقطع به استقلال هم کمک کرده بود تا آبی ها بتوانند بخشی از مشکلات خود را حل کنند. گفته می شود زمان اعزام تیم امید به رقابتهای انتخابی المپیک نیر آذری جهرمی به داد حمید استیلی و شاگردانش رسید.

 

همچنین بخوانید:

مهدی رسول پناه رفت، قنبرپور نیامد، عضو پنجم هیات مدیره کیست؟

 

اخبار داغ 

علی کریمی شایعه خرید دارو از قطر برای مهرداد میناوند و علی انصاریان را تکذیب کرد سایپا هم ایرادهای استقلال را به فکری نشان داد | استقلال به آنالیز اعتقاد دارد؟ منطقه 14را دریابید! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت زلاتان خطاب به دوان زاپاتا: بیش تر از کل بازی های دوران حرفه ای تو، گل زده ام یولیان ناگلزمن: علاقه رئال مادرید؟ هر آنچه در روزنامه ها می نویسند همیشه هم درست نیست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آذری جهرمی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»

(تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد