Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@03:41:47 GMT

سفارت امارات در تل آویو رسما راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۶۷۳۰

سفارت امارات در تل آویو رسما راه‌اندازی می‌شود

شورای وزیران امارات افتتاح سفارتخانه این کشور در تل آویو پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی را تصویب کرد.

به گزارش مشرق؛  امارات با گشودن سفارتخانه این کشور در «تل‌آویو» پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی موافقت کرد.

حساب کاربری دولت امارات در توییتر اعلام کرد:« شورای وزیران امارات امروز با افتتاح سفارتخانه این کشور در تل‌آویو موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که در ژانویه ۲۰۲۱ (ماه جاری میلادی) احتمال افتتاح سفارت امارات در تل آویو نیز وجود دارد و مراسم افتتاح این سفارتخانه با حضور یک هیأت عالی رتبه از امارات انجام خواهد شد.

این رسانه‌ها همچنین به نقل از منابع صهیونیستی و اماراتی گفتند که احتمالا سفارت و کنسولگری رژیم صهیونیستی نیز در همین ماه ژانویه در امارات افتتاح می‌شود و  «بنیامین نتانیاهو» و «گابی اشکنازی» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

 امارات به همراه بحرین روز ۱۵ سپتامبر گذشته توافق آبراهام(سازش) را با رژیم صهیونیستی در کاخ سفید امضا کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی تل آویو تل آویو بنیامین نتانیاهو سفارت امارات رژیم اشغالگر صهیونیستی رژیم صهیونیستی دولت امارات کاخ سفید رژیم صهیونیستی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو

حزب‌الله لبنان ضمن رد ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره میزان تلفات این جنبش، هدف از این اظهارات را بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده این رژیم دانست.

به گزارش ایسنا، یک منبع در حزب‌الله لبنان امروز پنج‌شنبه اظهارات اخیر «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره شهادت نیمی از رهبران این جنبش در جنوب لبنان را تکذیب کرد.

گالانت چهارشنبه در بیانیه‌ای مدعی شد که رژیم صهیونیستی نیمی از سران حزب‌الله را در جنوب لبنان به شهادت رسانده و نیم دیگرشان در مقابل نیروهای ارتش این رژیم پنهان شده‌ و میدان جنگ را ترک کردند.  

این منبع در حزب‌الله در گفت‌گویی با خبرگزاری فرانسه تاکید کرد: این‌ها سخنانی بی‌ارزش و نادرست با هدف بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده (رژیم صهیونیستی) است.

این مسوول حزب‌الله در ادامه گفت: تعداد آن‌هایی که مسوولیت مشخصی در حزب‌الله داشتند و به شهادت رسیدند، از انگشتان یک دست فراتر نمی‌رود.

حزب‌الله روز چهارشنبه از اجرای عملیات‌هایی علیه نقاط تجمع سربازان دشمن در «حرش نطوعه» و شهرک «آویویم با تسلیحات مناسب خبر داد.

همچنین شبکه خبری «الجزیره» از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در کریات شمونا و شهرک‌هایی در اصبع الجلیل به دلیل نفوذ پهپاد خبر داد.

به گزارش رسانه‌های عبری پنج موشک نیز از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اراضی اشغالی شلیک شد.

حزب‌الله از هفته گذشته در پی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی، بر شدت حملات خود علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم افزود.

این حزب از همان روز هفتم اکتبر که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد، تقریبا هر روز عملیات‌هایی را علیه دشمن صهیونیستی انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی