Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@15:03:18 GMT

درگیری لفظی در باشگاه پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۶۸۳۰

درگیری لفظی در باشگاه پرسپولیس!

مهدی رسول پناه که استعفایش توسط وزارت ورزش مورد قبول قرار گرفت، امروز حضوری جنجالی در باشگاه پرسپولیس داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در حالی به اراک رفته اند که امروز باشگاه پرسپولیس روز پرماجرایی را سپری کرد. وزارت ورزش طبق وعده قبلی اعضای جدید هیئت مدیره را مشخص کرد اما پیش از آن ساختمان باشگاه محل درگیری لفظی مدیر سابق این باشگاه و معاون کنونی قرمزها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماجرا این است که مهدی رسول پناه به محل باشگاه رفت و باتوجه به جدایی از پرسپولیس، خواستار دریافت 8 میلیارد تومانی شد که ادعا می‌کند از درآمد شخصی به خزانه این باشگاه واریز کرده است. در همین حین و در لحظاتی که رسول پناه این 8 میلیارد را مطالبه می‌کرد، معاون اجرایی قرمزها وارد مجادله لفظی با رسول پناه شد.

 

ابراهیم شکوری با رد این درخواست، به اقدامات به زعم او حاشیه ای رسول پناه اشاره کرد و گفت «همین که در پرسپولیس حضور داشتی، خدا را شکر کن.» این درگیری برای دقایقی ادامه داشت و طرفین مواضع خود را اغلب با لحن خشونت آمیز بیان کردند تا این که سرانجام ماجرا حل و فصل شد.

مهدی رسول پناه ابراهیم شکوری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی رسول پناه ابراهیم شکوری پرسپولیس تهران رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)

به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان بود. سرخ‌ها امیدوار بودند با پیروزی در این بازی با توجه به تساوی استقلال در تبریز به صدر جدول برسند.

امید عالیشاه، کاپیتان باتجربه پرسپولیس که در بازی با صنعت نفت مصدوم شده بود، در این مسابقه شرایط بازی پیدا کرد، اما این بار با دریافت کارت قرمز تا انتهای بازی در زمین نماند.

در دقیقه ۸۲ در شرایطی که عالیشاه مشغول بحث با دو بازیکن سپاهان بود، برایان دابو، هافبک سپاهان خود را به او رساند و با امید وارد درگیری فیزیکی شد. این اتفاق واکنش عالیشاه را به همراه داشت و با هل دادن دابو، او نقش بر زمین شد تا داور با کارت قرمز به سمت عالیشاه برود.

از ظرفی دیگر میلاد زکی‌پور و امید نورافکن نیز به این درگیری ملحق شدند تا درگیری سرخابی‌ها در دقایق پایانی ال‌کلاسیکو ایران تکمیل شود.

دیگر خبرها

  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان