Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:17:00 GMT

روند ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان کند است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۶۹۹۹

روند ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان کند است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستوده عصر یکشنبه در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های درمانی استان تلاش‌های ویژه‌ای داریم.

وی با اشاره به انتظارات و مطالبات مردم از مسئولان برای تکمیل پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان خاطرنشان کرد: در حال حاضر روند ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان کند است که باید برای تسریع در این پروژه تلاش بیشتری صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه فاز نخست بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان باید تا بهار ۱۴۰۰ تکمیل شود افزود: این پروژه اعتبارات خوبی دریافت کرده است و باید برای تکمیل آن بیشتر تلاش شود.

لزوم تسریع در اجرای پروژه

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: زیرساخت‌های درمانی در شهرستان دشتستان ضعیف است و باید تلاش شود که فضاهای بیشتری برای ارائه خدمات به مردم فراهم شود.

ابراهیم رضایی یکی از مطالبات مهم و اساسی مردم استان را تکمیل پروژه بیمارستان ۱۷ شهریور دشتستان دانست و ادامه داد: باید تلاش شود که با تأمین اعتبارات مورد نیاز، شاهد تسریع در تکمیل این پروژه باشیم.

در این نشست دفتر فنی استانداری مکلف شد به‌صورت هفتگی فعالیت پروژه از نظر تعداد نفرات و کیفیت کار گزارش دهد.

کد خبر 5129923

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم رضایی دشتستان بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شهرستان دشتستان استانداری بوشهر ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز دهه فجر گرگان بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا قوه قضاییه مشهد شهرستان کرج برف و کولاک بیمارستان ۱۷ شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت : این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۷۸ درصدی داشته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان