Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@23:38:54 GMT

بوی جدایی میلیچ آمد /عکس

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۷۳۷۴

بوی جدایی میلیچ آمد /عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساعاتی پیش خبر تایید نشده ای منتشر شد که میلیچ امروز منتظر پبیشنهاد استقلال برای بستن قرارداد دوساله بوده اما ظاهرا باشگاه به او اعلام کرده اول به تهران بیاید، بعد درباره تمدید قرارداد مذاکره شود که میلیج به باشگاه استقلال پاسخ منفی داده است.

حالا هروویه میلیچ این خبر را در اینستاگرام لایک کرد تا شایعه جدایی او از استقلال بیش از گذشته قوت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:تاریخ سازی لواندوفسکی و نویر در بوندسلیگا

253 251

کد خبر 1479575

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی تنها چهار بازی دیگر تا ثبت بهترین فصل تاریخ خود فاصله دارد. پاریسی ها تا اینجا قهرمان سوپرجام و لیگ فرانسه شده اند و حالا در لیگ قهرمانان و جام حذفی می خواهند قهرمان شوند.

پاریس به فینال جام حذفی رسیده و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز فردا به مصاف دورتموند می رود.

مکسول، ستاره برزیلی سابق پی اس جی، نقش لوئیس انریکه در تیم پاریسی را ستود: «بزرگترین تغییر در زمین رخ داد. لوئیس انریکه ثبات را در بازی به پی اس جی داده و این ارزشمند است. این باعث می شود همه به موقعیت خود در زمین واقف باشند و سپس خلاق تر و کارآمدتر کار کنند. صادقانه بگویم، از ابتدای فصل و زمانی که دیدم لوئیس انریکه چه می کند، اعتماد به نفس بیشتری گرفتم. من هنوز هوادار پی اس جی هستم و درست است که تیم بازیکنان بزرگی دارد و در راس‌شان امباپه که بیش از 40 گل زده، اما معمار موفقیت های پی اس جی لوئیس انریکه است.»

مکسول در مورد اعلام جدایی امباپه در ماه فوریه گفت: «این خبر آشوبی در رختکن ایجاد نکرد. وقتی بازیکن هستید می دانید که هر سال عده ای باشگاه را ترک می کنند و این نمی تواند شما را آزار دهد. ما قبلاً هر تابستان در مورد جدایی امباپه صحبت می کردیم. بعد از آن جو باشگاه چندان مثبت نبود. ما هر روز در مورد این موضوع صحبت می کردیم که کمی طاقت فرسا است. اما رختکن با درایت انریکه قوی باقی ماند و او اجازه نداد تصمیم امباپه باعث به هم ریختن تیم شود.»

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم