Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر ائتلاف «فتح» عراق با اشاره به شهادت شماری از رزمندگان «حشد شعبی» در استان صلاح الدین، گفت: ما همچنان برای ساختن عراقی خالی از نیرو‌های خارجی تلاش می‌کنیم. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، از الفرات نیوز، «هادی العامری» رهبر ائتلاف فتح عراق سخنانی را در خصوص شهادت شماری از رزمندگان حشد شعبی در درگیری با تروریست‌های تکفیری داعش در استان صلاح الدین مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: نیرو‌های حشد شعبی در مسیر دفاع از خاک عراق خون خود را تقدیم کردند. آن‌ها همواره از مقدسات عراق حمایت کرده اند. در درگیری‌های شب گذشته یکی از شخصیت‌های فداکار به نام «ابو علیاء الحسیناوی» نیز به شهادت رسید.

العامری همچنین یادآور شد: الحسیناوی در بسیاری از عملیات‌های ضد تروریستی در دیالی، صلاح الدین، کرکوک، نینوا و… حضور داشت و دستاورد‌های زیادی را رقم زد. ما همچنان به عهد خود برای ساختن عراقی خالی از تروریسم و نیروی‌های خارجی پایبند هستیم.

ائتلاف فتح پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: تروریست‌های تکفیری داعش بار دیگر جرأت کردند تا بخشی از سرزمین عراق در استان صلاح الدین را مورد تعرض قرار دهند. با این حال، رزمندگان حشد شعبی دلاورانه در برابر تروریست‌های تکفیری ایستادند و در محور شرقی تکریت ضربات بسیار سخت و سهمگینی را به آن‌ها وارد کردند.

گفتنی است، شب گذشته سازمان حشد شعبی عراق از درگیری شدید نیرو‌های این سازمان با عناصر تروریستی داعش در صلاح الدین خبر داد و اعلام کرد که در جریان این درگیری ۱۲ نفر به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هادی العامری عراقی عراق صلاح الدین حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی

«محمدکاظم آل‌صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین در عراق به همراه سرلشکر «ریاض الخیگانی» رئیس کمیته اربعین عراق و دیگر مسئولین و فرماندهان مربوطه روز دوشنبه از مرز خسروی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، در راستای بررسی وضعیت مرزی و تسهیل ورود زائران در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ محمد کاظم آل صادق، ایران در عراق و هیأت همراه صبح امروز بعد از ورود به شهر بعقوبه، مرکز استان دیالی و حضور در مقر فرماندهی پلیس این شهر پس از نشستی با سرلشکر ریاض الخیگانی، مشاور امنیتی وزیر کشور و مسئول جدید کمیته اربعین عراق، معاون فرماندار و همچنین دیگر مسئولین و فرماندهان مرزی ذی‌ربط عازم مرز منذریه (در عراق) و خسروی (در ایران) شدند تا از نزدیک ضمن بازدید میدانی و بررسی آخرین وضعیت دو سوی مرز عراق و ایران تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

آل صادق همچنین از زیر ساخت‌ها و امکانات مرز خسروی به همراه مسئولین عراقی بازدید کرد و در ادامه نشست مشترک با مسئولین و فرماندهان مرزی و استانی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، فرماندار قصر شیرین، مسئول پایانه‌های مرزی، فرمانده مرزبانی خسروی و سایر مقامات ذی‌ربط استانی در نقطه سفر مرزی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون