Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب که با حضور امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب، فرماندار و مسئولان و رؤسای ادارات مختلف شهرستان ترتیب یافت، با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی است؛ اظهار داشت: هرکس مدعی این است که انقلاب ما انقلاب اقتصادی بوده، این حرف بیهوده ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اذعان به اینکه خدمات صورت گرفته در بخش های مختلف عمرانی در کشور اصلاً قابل مقایسه با زمان طاغوت نیست؛ تصریح کرد: در کنار این اقدامات صورت گرفته ولی همچنان در موضوعاتی نظیر عفاف و حجاب، حفظ کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع در ادارات مشکل داریم.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر با بیان اینکه هم اکنون 72 دستگاه متولی مسائل فرهنگی را در کشور برعهده دارند؛ افزود: برای برون رفت از وضعیت موجود باید آشفتگی فرهنگی ریشه کن شود.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به ضرورت تشکیل قرارگاه و یا وزارتخانه ای برای انجام امور فرهنگی در کشور اذعان کرد: متأسفانه در کشور و علی الخصوص شهرستان بناب در بازسازی مزار شهدا عقب مانده ایم.

وی از آمادگی خود برای تبدیل مزار شهدای شهرستان به حسینیه و قطب فرهنگی خبر داد و گفت: اگر دستگاه های متولی امر همکاری کنند آماده ایم محل مزار شهدا را به حسینیه تبدیل کنیم تا تمام آثار شهدا در این مجموعه برای نسل های آتی حفظ شود.

این نماینده مجلس در ادامه از تبدیل روستای«صَوَر» به پایگاه ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: این محل در آینده نزدیک به قطب فرهنگی تبدیل خواهد شد و امیدواریم نشست آتی شورای فرهنگی در این محل تشکیل شود.


انتهای پیام/60004
 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فرهنگ فرهنگی نماینده مجلس روستای صور تبریز بناب خبرگزاری فارس فارس تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهادکشاورزی در حاشیه بازدید از شرکت دامداران شهرستان نیشابور  گفت:پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است و اکنون جنگ علوفه بصورت نرم در کنار جنگ آب شروع شده است و کشت گیاهان کم آب طلب مانند سورگوم بجای ذرت علوفه‌ای اهمیتی بالاتر از بقایا وبازماند‌های این بخش دارد.

سید احمد رضا سید علیان افزود: در کشور ۸ سایت تبدیل بقایا به خوراک دام وجود دارد که مجموعه نیشابور تنها کارخانه شرق کشور است.

 معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور  هم دراین بازدید با بیان اینکه شهرستان نیشابور از شهرستان‌های پیشرو در زمینه دام در خراسان رضوی است گفت: این شهرستان با بیش از ۶۱ هزار راس دام سنگین و تولید شیری حدود ۲۶ هزار تن در سال در استان در رتبه اول و در تولید گوشت با ۷ هزار و ۵۰۰ تن در سال، رتبه دوم استانی را دارد.

علی مبارکی افزود: در بخش کشاورزی بیش از ۳۰ درصد بقایا داریم و قسمت عمده آن یا سوزانده ویا به دور ریخته می‌شود که باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی می‌شود و از طرفی نیاز شدید به واردات نهاده‌های خام دامی از خارج کشور صدور مجوز‌ها و تسهیلات لازم برای بازگرداندن این پسماند‌ها به چرخه خوراک دامضروری است.

وی گفت: شرکت تعاونی دامداران با داشتن زنجیره‌ای کامل از شیر خام، کارخانه تولید خوراک دام و تاسیس کارخانه تولید خوراک دام از بقایا و پسماند‌های بخش کشاورزی و ارائه مشاوره‌های آموزشی به دامداران، از شرکت‌های نمونه کشوری و استانی در شهرستان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است
  • حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان