Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام ابوالقاسم‌پور ، پیشکسوت فوتبال ایران شایعه مربوط به تهیه داروی نایاب برای مهرداد میناوند از امارات توسط علی کریمی را تکذیب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهنام ابوالقاسم‌پور بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس که این روزها حضور مستمری در بیمارستان لاله دارد درباره خبر ارسال داروی نایاب از سوی شیخ امارات توسط علی کریمی برای مهرداد میناوند گفت:

این حرف و خبر صد در صد دروغ و به طنز شبیه است چرا که پزشکان و متخصصان ایرانی در میان جهان حتی در مقایسه با کشورهای پیشرفته سرآمد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:

دریافت دارو از کشورهای حوزه خلیج فارس به شوخی بیشتر شبیه است و این موضوع را تکذیب می‌کنم. به حول و قوه پروردگار و با دعای خیر مردم مهربان و  همچنین تلاش پزشکان متخصص و نام‌آور ایرانی از جمله دکتر هاشمیان و دکتر لطفی که کسوت و آوازه جهانی دارند، انشاالله حال مهرداد عزیز بهتر خواهد شد.

 

وی افزود:

با صحبتی که با علی کریمی داشتم، علی نیز این شایعه را رد کرد و ابراز امیدواری کرد که حال علی انصاریان و مهرداد میناوند با دعای خیر مردم رو به بهبود برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی مهرداد میناوند بهنام ابوالقاسم پور علی کریمی لیگ برتر مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

کد خبر 847901 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت