Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «نصر الشَمَّری» سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء در گفت‌وگویی تلویزیونی با شبکه "الاتجاه" عراق از برنامه‌ریزی داعش برای نفوذ به عتبات مقدسه خبر داد و از جانب مقاومت اسلامی، رژیم‌های پشتیبان تروریسم تکفیری را تهدید کرد که جنگ را به زمین خودشان خواهد کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی تصریح کرد که این جنبش اطلاعاتی در دست دارد که ثابت می‌کند گروه تروریستی داعش در حال بازیابی خود است.
 
سخنگوی جنبش النُجَباء ضمن تسلیت به خانواده جان‌باختگان عملیات تروریستی اخیر در بغداد، با استناد به داده‌های اطلاعاتی هشدار داد: داعش به‌دنبال هدف قرار دادن نجف، کربلا و پایتخت است. در حال حاضر تروریست‌ها در منطقه کمربند بغداد مشغول آماده‌سازی دو خودروی انتحاری هستند. از پنج عنصر انتحاری، تنها دو نفر خود را منفجر کرده و سه نفر دیگر هنوز زنده‌اند.
 
به نوشته مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای النُجَباء در ایران،الشمری با انتقاد از ناتوانی دولت در مهار تروریست‌ها، تاکید کرد: ما در مقاومت اسلامی نُجَباء اطلاعاتی در دست داریم و آماده همکاری با دستگاه‌های امنیتی هستیم.
 
سخنگوی النُجَباء در ادامه از تلاش تروریست‌ها برای رسیدن به کربلا از طریق صحرای الانبار خبر داد و گفت: یکی از دو عامل انتحاری عملیات اخیر، از مرز سوریه و درست از نقطه‌ای به خاک ما نفوذ کرد که در اقدامی شبه‌عمد، یگان‌های عراقی از آن نقطه جابجا شده بودند!
 
الشمری در پایان با لحنی تهدیدآمیز، تصریح کرد: امنیت کشور و حفظ جان شهروندان عراقی، خط قرمز ماست. گروه‌های مقاومت اسلامی جنگ را به زمین کسانی می‌برند که می‌خواهند عراق را به آتش بکشند.
 
روز پنج‌شنبه گذشته دو انفجار انتحاری در منطقه الباب الشرقی و میدان «الطیران» در بغداد به وقوع پیوست که طبق آخرین آمار وزارت بهداشت عراق در پی آن، ۳۲ تن کشته و ۱۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: مقاومت اسلامی تروریست ها الن ج باء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که حمله جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

بر این اساس مقاومت اسلامی عراق بندر نفتی «عسقلان» در سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق بیان کرد که این حمله با استفاده از موشک کروز پیشرفته «الارقب» به انجام رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • هشدار شدید اللحن حماس به تل آویو درباره حمله به رفح
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • حزب الله: با پهپادهای انتحاری المطله را هدف قرار دادیم
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم