Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام رژیم صهیونیستی از شناسایی نوع جهش‌یافته کرونا در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، «یولی الدشتاین» وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی، امروز (یکشنبه) از شناسایی نوع جدید و جهش‌یافته کرونا در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

این مقام صهیونیستی اعلام کرد: «تاکنون ۵ نفر مبتلا به نوع جدیدی از کرونا را شناسایی کردیم که از نوع آفریقایی و انگلیسی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او سپس افزود: «این نوع جدید، جهش‌یافته از کالیفرنیا است که به اسرائیل آمده است.»

کابینه وزیران رژیم صهیونیستی امروز در جلسه خود به‌ منظور مهار ویروس کرونا، سفر‌های هوایی از دیگر کشور‌ها به سرزمین‌های اشغالی را ممنوع کردند.

تاکنون بیش از ۴ هزار و ۳۶۱ نفر در رژیم صهیونیستی براثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده و تنها در روز شنبه ۲ هزار و ۴۰۰ مبتلای جدید به ثبت رسید.

تعداد مجموع مبتلایان در سرزمین‌های اشغالی بیش از ۷۵ هزار مورد بوده که از این تعداد حال ۱ هزار و ۲۰۰ نفر نیز وخیم است و ۳۱۶ نفر هم با دستگاه اکسیژن مراقبت می‌شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا جهش بیماری کرونا جهش یافته کرونا سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی جهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب‌الله با انتشار بیانیه‌های کوتاهی اعلام کرد: در این حمله ترکیبی، مقر فرماندهی نظامی اشغالگران در گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک صهیونیست نشین المناره را با راکت‌های هدایت‌شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار دادیم.

شامگاه جمعه نیز حزب‌الله لبنان در یک کمین ترکیبی، کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد ۱۰ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اسراییل شلیک شده است.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند جولان اشغالی و الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی برای سومین بار مورد حمله موشکی گسترده قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند