Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمدرفیع سلطان‌زاده اظهار داشت: ماهانه بیش از سه هزار تن روغن تنظیم بازار در سطح استان توزیع می‌شود و موضوعی تحت عنوان کمبود روغن در سطح عرضه در استان سیستان و بلوچستان نداریم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون در همه بخش‌ها از جمله خانوار، صنف و صنعت روغن مورد نیاز تأمین و در اختیار قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون نیز فرایند جذب روغن به نحوی طراحی شده که بیش از گذشته روغن در بازار توزیع شود و کمبودی در سطح عرضه مشاهده نمی‌شود.

وی بیان کرد: از هم‌استانی‌ها درخواست داریم روغن خوراکی را در حد نیاز ماهیانه تهیه کنند، چرا که سرانه مصرف برای تمامی کالاها به ویژه روغن وجود دارد و تأمین بیش از حد روغن باعث کمبود روغن می‌شود و امکان این وجود دارد که برخی از خانوار نتوانند روغن مورد نیاز خود را تأمین کنند.

سلطان‌زاده افزود: ممکن است یکی از دلایل کمبود روغن با توجه به پایین بودن قیمت آن در کشور، قاچاق باشد و برخی از سودجویان با مراجعه به فروشگاه‌ها و خرید روغن و سپس تجمیع آن نسبت به قاچاق آن به آن‌سوی مرزها اقدام کنند و بر همین اساس باید مراقبت شود تا کالاهای اساسی مردم از مرزهای کشور خارج نشود.

وی گفت: کمبودی در زمین تأمین کالاهای اساسی به ویژه روغن نداریم و با ساز و کار مناسبی در حال توزیع روغن خوراکی تنظیم بازار هستیم. کنترل‌های لازم صورت می‌گیرد تا روغن تنظیم بازار دست مصرف کننده واقعی برسد و روغن تنظیم بازار سه لیتری هم‌اکنون ۳۵ هزار تومان عرضه می‌شود در حالی که در بیرون از مجموعه با بررسی صورت پذیرفته بیش از ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود و روغن پنج کیلویی که هم‌اکنون با قیمت ۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان در حال عرضه هستیم، با قیمت بالغ بر ۱۵۰ هزار تومان توسط سودجویان عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روغن به وفور یافت می‌شود و قابل عرضه است و چیزی بنام کمبود روغن در سطح عرضه نداریم، ولی متأسفانه برخی افراد روغن را از فروشگاه‌های سطح شهر تأمین و به دلالان به جهت قاچاق واگذار می‌کنند.

کد خبر 5130065

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان وبلوچستان روغن خوراکی تنظیم بازار ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز گرگان دهه فجر بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه قوه قضاییه شهرستان کرج برف و کولاک مشهد سیستان و بلوچستان روغن تنظیم بازار کمبود روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی توسط این اداره‌کل، از پیش‌بینی وزش باد شدید برای مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علی ملاشاهی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی توسط اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از پیش‌بینی وزش باد شدید برای مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب استان خبر داد.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از صبح پنجشنبه تا شب شنبه 20 تا 22 اردیبهشت‌ماه، وزش باد شدید و گرد و خاک در شمال استان، نوار شرقی و غرب رخ خواهد داد و شدت وزش باد برای پنجشنبه شب و روز جمعه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: توصیه می‌شود در این مدت به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه، از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت محافظت شود، همچنین برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه تأمین آب اضطراری سیستان و بلوچستان الگویی کشوری است
  • صادرات مرغ برای نخستین بار در کشور انجام شد
  • آیا روغن های آلوده در کشور توزیع شده است؟
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • کمبود آب این استان بزرگ و کم آب تا ۴ سال آینده رفع می‌شود
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم