Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس اظهار امیدواری کرد تیم گل‌محمدی بتواند با عبور از سد آلومینیوم خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کند.

 اسماعیل حلالی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس که یکی از تماشاگران دربی نونهالان بود، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به این دیدار اظهار داشت: دربی نونهالان را از نزدیک دیدم. باید بگویم  بازی‌ در سطح پایه‌ بازی‌هایی با کیفیت بالایی نیست و حتی برای این بازی‌ها در این سطح هم حساسیت‌هایی ایجاد شده و یک مقدار بیش از حد نتیجه‌گرایی برای تیم‌ها وجود دارد در صورتی که بازی‌های پایه باید بیشتر جنبه آموزشی و سازندگی برای تیم‌های رده سنی بالاتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختار بازی‌ها در لیگ پایه‌ها باید مدیریت شود و سرمایه‌هایی برای تیم‌های بزرگسالان به وجود بیاید.

این بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص ابتلای چهره‌های فوتبالی به بیماری کرونا گفت: این اتفاق، اتفاق تلخی بود و امیدوارم میناوند و انصاریان هر چه زودتر با سلامتی کامل از بیمارستان مرخص شوند و از همه مردم می‌خواهم برای سلامتی آنها دعا کنند. متاسفانه در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است مردم دچار  عادی‌انگاری شده‌اند و پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند در صورتی که با حضور در بیمارستان‌ها مشخص می‌شود کرونا شوخی بردار نیست و انسان را  از پا در می‌آورد.

او در خصوص لیگ برتر و شرایط تیم های حاضر در این رقابت‌ها گفت: خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در لیگ هستیم که حضور بازیکنان جوان در بدنه تیم‌هاست اما  نتیجه‌گرایی در تیم‌ها زیاد شده و این موضوع سبب شده کیفیت بازی‌ها پائین بیاید.

حلالی در مورد مدعیان قهرمانی در لیگ بیستم تصریح کرد: در مورد مدعیان قهرمانی از حالا نمی‌توان حرف زد. اصل اول برای این که تیمی بتواند مدعی باشد این است که تیمی ثبات داشته باشد ولی در حال حاضر هیچ تیمی ثبات لازم و کافی را برای این که بتوان گفت تیم مدعی است را ندارد.  

بازیکن اسبق سرخ‌پوشان در خصوص بازی پرسپولیس برابر آلومینیوم اظهار داشت: به اعتقاد من بازی سختی پیش روی پرسپولیس است چراکه آلومینیوم انگیزه زیادی برای این دیدار دارد. البته باید این نکته را یادآور شوم که پیروزی پرسپولیس برابر فولاد روحیه تیم گل‌محمدی را خیلی بالا برده و این روحیه می‌تواند باعث موفقیت پرسپولیس در این دیدار شود. پرسپولیس برای این دیدار در غیاب مدافعانش کمی مشکل دارد اما ان‌شاءالله نفرات جایگزین بتوانند این موضوع را بی‌اثر کرده و پرسپولیس با پیروزی برابر آلومینیوم آرام آرام به بالای جدول برسد. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس کرونا بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم

هافبک تیم آلومینیوم اراک گفت: خدا را شکر امروز در دیدار مقابل پرسپولیس مزد زحمات‌مان را گرفتیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر نوری پس از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: یک جمله را همیشه در ذهنم داشتم که در طول فوتبال یک جا به کار ببرم؛ دست خدا را بارها در بازی دیدم. حمد و سپاس از آن کسی است که به من نیازی نداشت، اما هرگز فراموشم نکرد. خدا را شکر امروز مزد زحمات‌مان را گرفتیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و دو بار از ما پیش افتاد، اما آنقدر پشتکار داشتیم که هر دو بار بازی را برگرداندیم. حتی در پنالتی هم عقب افتادیم، ولی برای بار سوم دست خدا را دیدم و توانستیم بازی را ببریم.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی درباره اینکه این بازی را از روی نیمکت آغاز کرد، گفت: این نظر سرمربی است و باید احترام بگذاریم. او تفکراتی دارد. این بازی هم دو بر صفر عقب بودیم و به بازی آمدیم و توانستیم مساوی کنیم. ما در چند بازی قبل روی اتفاقات گل خوردیم و تلاش می‌کنیم در جدول لیگ هم جایگاه‌مان را بهتر کنیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی امیدوار هستند یا خیر، تصریح کرد: من دو سال پیش تجربه فینال را داشتم، آن موقع همه گفتن که حق آلومینیوم قهرمانی است. آقای حسینی این ذهنیت را در ما ایجاد کرده است و به من گفت به لحظه‌ای فکر کن که می‌خواهی جام را بالا ببری. ان‌شاءالله خدا کمک کند و جام بیاوریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • (ویدیو) خلاصه بازی آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس ۴ (۵)
  • ببینید | شادی مردم اراک پس از حذف پرسپولیس و صعود آلومینیوم
  • فیلم/ خلاصه بازی آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس ۴ (۵)
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم ۴ - پرسپولیس ۴
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود