Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه شریف روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هنوز تا انتخابات فدراسیون فوتبال زمان داریم و قطعا حضور زنان در مجمع را خواهیم داشت. طبق آیین‌نامه باید سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال و فوتسال و نماینده داور زن و نیز باشگاه‌هایی که در لیگ برتر زنان مقام نخست را کسب کرده‌اند در مجمع انتخاباتی شرکت کنند و حضورشان قطعی است اما اینکه هنوز فرمی برای نمایندگان زن ارسال نشده، موضوع دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آیین‌نامه‌ای را فدراسیون فوتبال نوشت و ای‌اف‌سی و فیفا هم آن را تایید کردند و طبق آیین‌نامه و اساسنامه جدیدی که نوشتند و رای زنان را در آن قید کردند، فدراسیون فوتبال با وجود چنین نهادهای نظارتی نمی‌تواند رای زنان را حذف کند.

مربی تیم ملی فوتسال زنان عنوان کرد: آینده فدراسیون فوتبال را نمی‌توان پیش بینی کرد و گفت که کدام یک از نامزدها بهتر هستند. همین که افرادی چون علی کریمی این توانایی را در خود دیدند و جلو آمدند، قدم خوبی است. اما فوتبالی بودن نمی‌تواند کافی و در کنارش باید آن فرد مدیریتی قوی داشته باشد.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال برخلاف دیگر فدراسیون ‌ها تنها یک تیم نیست، بلکه سه رشته مجزا چون فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و آن هم در بخش زنان و مردان داریم. به همین دلیل باید نامزد مورد نظر با تمام این مشغله‌ها مدیریت قوی داشته باشد تا از پس همه این جریان‌ها برآید. می‌توان نامزد شدن فوتبالی‌ها را به فال نیک گرفت اما باید آن فرد همه جوره کامل، ورزشی و مدیر قوی باشد.

سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان در خصوص بازی‌های لیگ برتر فوتسال زنان گفت: با توجه به کرونا، تیم‌ها نتوانستند بازی‌های دوستانه داشته باشند به همین دلیل عیار تیم‌ها از هفته سوم به بعد مشخص می‌شود و نمی‌توانیم با اولین بازی معیار مشخصی برای توانایی تیم‌ها در نظر بگیریم. الان تیم‌های قوی و ضعیف مشخص نیست و ما هم در اولین بازی برابر اسفراین در نیمه نخست عقب بودیم اما در نیمه دوم توانایی خود را به نمایش گذاشتیم و در نهایت این تیم را شکست دادیم.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال زنان مجمع انتخاباتی تیم ملی فوتسال زنان پروندهٔ خبری حاشیه و متن انتخابات فدراسیون فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال زنان مجمع انتخاباتی تیم ملی فوتسال زنان لیگ برتر فوتسال زنان مجمع انتخاباتی تیم ملی فوتسال زنان اخبار کنکور فدراسیون فوتبال فوتسال زنان تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو زنان از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۱ اردیبهشت نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«احتراما، نظر به برگزاری مسابقات لیگ برتر، دسته اول و دسته دو زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، باشگاه‌هایی که تمایل به حضور در مسابقات فوق‌الذکر را دارند مقتضی است تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ فدراسیون ارسال کنند.

ضمناً اعلام انصراف باشگاه از حضور در مسابقات یا انتقال امتیاز می‌بایست در سربرگ باشگاه و ممهور به مهر باشگاه باشد.

لازم به ذکر است، ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تأیید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تأیید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

خواهشمند است، به جهت تسریع در روند انجام امور یک نماینده به همراه شماره تماس ایشان برای ارتباط مستقیم سازمان لیگ با باشگاه مربوطه به این سازمان اعلام گردد.»

کد خبر 6087833 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان