Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:26:20 GMT

ایمن‌سازی جاده امین‌آباد به خشکبیجار پس از مناقصه

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۸۶۱۸

ایمن‌سازی جاده امین‌آباد به خشکبیجار پس از مناقصه

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه "فارس من" باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد‌.

"رفع ناامنی جاده امین‌آباد به خشکبیجار" ازجمله موضوعاتی بود که توسط مخاطبین در این سامانه به ثبت رسیده است.

مخاطب در این سوژه مطرح کرده"با توجه به اینکه جاده امین‌آباد خشک‌بیجار در ایام سال محلی برای عبور و مرور مسافران اقصی نقاط کشور برای حضور در سواحل است، نیازمند رسیدگی است تا خطر جانی برای مسافران در این ایام سال نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفاً پیگیری کنید."

در همین خصوص حجت‌الله عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه روکش آسفالت جاده امین‌آباد به خشکبیجار تأمین اعتبارشده است، اظهار کرد: رساند لکه‌گیری و روکش آسفالت محور فرعی امین‌آباد به خشکبیجار تأمین  اعتبارشده، در حال انجام فرایند مناقصه است‌.

وی با اشاره به زمان اجرای عملیاتی جاده امین‌آباد به خشکبیجار افزود: این جاده یکی از پرترددترین جاده‌های گیلان بوده و پس از مشخص شدن پیمانکار و انعقاد قرارداد پروژه‌ی فوق‌الذکر عملیاتی می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان تکمیل و ایمن‌سازی این جاده را از مربوط به راهداری دانست و بیان کرد: عملیات راهداری به‌طور مستمر در محور امین‌آباد به خشکبیجار توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان رشت انجام می‌شود لذا مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان جاده مناقصه اداره کل راهداری خشکبیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد