Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی بابالو روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:  این پیش اجلاس ها با حضور ائمه جمعه در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز با هدف ترویج فرهنگ نماز و  تبیین مبانی فرهنگی با مشارکت ستاد اقامه نماز  استان  برای دانش آموزان اجرا شد.

وی تاثیر نماز در پیشگیری و کاهش آسیب های مجازی را یکی از دستاوردهای مهم پیش اجلاس نماز در مدارس ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره قرآن ، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش البرز  بیان داشت: نماز نقش پیشگیرانه در آسیب های اجتماعی دارد به همین دلیل ترویج این فریضه الهی در کانون خانه و مدرسه یکی از برنامه های مهم پیش اجلاس نماز درسطح استان البرز را تشکیل می دهد.

وی با اشاره به اینکه بیست و نهمین اجلاس سراسری نمازبا موضوع « پیوند خانه، مدرسه، مسجد و نماز» فراخوان شد، اضافه کرد: امسال با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا محور برنامه های آموزشی، تربیتی وفرهنگی پیش اجلاس مدارس البرز دربسترشبکه شاد صورت گرفت.

بابالو تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز درمدارس راه گشای بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی است.

وی ادامه داد: اگروالدین اهل نمازباشند بدون شک فرزندان آنها نیزبه این واجب الهی عنایت خواهند داشت.

رییس اداره قرآن، عترت و نمازآموزش و پرورش استان البرزتاکید کرد: لازم است برای ترویج فرهنگ نماز دو کانون خانه و مدرسه مورد توجه قرارگیرند.

استان البرز ۴۷۳ هزاردانش آموز دارد.

برچسب‌ها البرز ستاد اقامه نماز کشور قرآن کریم فضای مجازی شبکه شاد دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز ستاد اقامه نماز کشور قرآن کریم البرز ستاد اقامه نماز کشور قرآن کریم فضای مجازی شبکه شاد دانش آموزان اخبار کنکور پیش اجلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان در اجلاس نماز گلپایگان که با حضور مردم و مسئولان در آستان امامزادگان هفده تن برگزار شد؛ از تاسیس سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان اصفهان خبر داد و گفت: سومین مرکز تخصصی نماز کشور به زودی در استان اصفهان راه اندازی می شود.
حجت الاسلام ابراهیم رنجبر افزود:استان اصفهان سومین استان کشور است که پس از قم و مشهد مرکز تخصصی نماز در این استان راه اندازی می شود .


وی افزود:تربیت طلاب و اساتید و تولید محتوا در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه از مهمترین وظایف مرکز تخصصی نماز است.
محمدرضا عسگریان ؛فرماندار گلپایگان هم در این اجلاس با اشاره به اقامه نماز در ادارات شهرستان گفت : به مدیران و روسای ادارات تاکید شده است که به نماز اول وقت و اقامه آن در ادارات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی