Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: یکی از مهمترین اصول مدیریتی، شفاف و روشن بودن حساب‌های مالی و خیالی آسوده از بابت نداشتن بدهی است و این امر موجب خواهد شد تا مدیر مجموعه بتواند با جذب منابع مالی جدید، برنامه‌های راهبردی خود را به اجرا بگذارد و این اصل مهم از بدو ورود تیم مدیریتی جدید در فدراسیون کشتی در اولویت و دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم با پیگیری‌های مکرر و همراهی بسیاری از عزیزان در سازمان امور مالیاتی وضعیت بدهی مالیاتی (مالیات عملکرد، تکلیفی، حقوق و ماده ۱۶۹ تا پایان سال ۹۴) فدراسیون را مشخص کرده و حدود ۲۶۰ میلیارد ریال از بدهی‌های مالیاتی را تسویه و مفاصا از سازمان امور مالیاتی دریافت کنیم که این کار بی نهایت ممتاز، موجب تقلیل بدهی‌های معوق فدراسیون گذشته به ۱۰ درصد شد.

دارنده ۷ مدال طلای رقابتهای جهانی و المپیک در پایان گفت: مسیری که فدراسیون کشتی برای تسویه حساب خود در موارد مالیاتی طی کرده می‌تواند راه خوبی برای سایر فدراسیون‌های ورزشی باشد، البته این موضوع نیازمند استمرار و پیگیری‌های لازم است.

کد خبر 5130095

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید سوریان فدراسیون کشتی بدهی مالی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تکواندو کمیته ملی المپیک تیم فوتبال سایپا تهران کشتی آزاد مهرداد میناوند ویروس کرونا اردوی تدارکاتی باشگاه پرسپولیس سید رضا صالحی امیری فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد