Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه خمیر یکشنبه شب در این راستا به خبرنگار ایرنا گفت: در نخستین اقدام بعد از آتش سوزی در نشستی هم اندیشی با برخی از  مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه همچون کمیته امداد، بخشدار، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر پل و اداره مسکن و شهرسازی خمیر ساخت خانه و تامین لوازم آن پیگیری شد.
حجت الاسلام شعیب صالحی افزود: بلافاصله بعد از این نشست، بازدید میدانی از منزل زن سرپرست خانوار به همراه مدیران دستگاه های مربوطه انجام شد و تقسیم کارها برای سهولت و انجام کار صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: شهرداری بندرپل خمیر نیز تخریب خانه را برای بازسازی مجدد در دستورکار قرار داده کرده و اداره صنعت، معدن وتجارت خمیر نیز مصالح ساختمانی جهت ساخت و ساز این بنا را متقبل شده است.
امام جمعه بندرخمیر اظهارداشت: همچنین تاکنون خیران یک میلیارد ریال و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نیز ۲۵۰میلیون ریال در این زمینه کمک کرده اند.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمیر نیز پیش از این گفته بود: روز بعد از آتش سوزی به همراه دیگر مسوولان متولی از منزل این زن سرپرست خانوار بازدید صورت گرفت و کمک‌های اولیه همچون چادر، پتو و بسته های معیشتی در اختیار این خانواده قرار گرفت.
رستمی افزود: از آنجایی که سرپناه این زن سرپرست خانوار به همراه وسایل خانه به کلی در آتش سوخته و سقف خانه ویران شده، نیاز به احداث مسکن جدید دارد که به این سرعت امکان ساخت و بازسازی وجود ندارد و در این زمینه نیازمند کمک خیران و مسوولان هستیم.وی بیان داشت: البته کمک‌هایی از سوی خیران و دستگاه های دولتی جمع آوری شده اما ناچیز است و تقاضا داریم بیشتر کمک شود.
گلشن پیوسته زن سرپرست خانوار به همراه کودک یتیمش  از راه خیاطی امرار معاش می‌کرد که متاسفانه در اثر اتصالی برق، خانه و لوازم آن به کلی در آتش سوخت.
فرزند ایشان هم در اثر خفگی به ریه اش آسیب وارد شد که بلافاصله به بیمارستان خمیر اعزام شد و همچنان تحت درمان است.
۴۳ هزار و ۹۵۷ خانوار برابر با ۴۸ درصد از مجموع ۹۱ هزار و ۵۶۸ خانوار تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.
شهرستان خمیر در ۷۵ کیلومتری شرق هرمزگان واقع شده است.

برچسب‌ها خمیر کمیته امداد امام خمینی اقتصادی هرمزگان مسکن زن سرپرست خانواده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خمیر کمیته امداد امام خمینی اقتصادی خمیر کمیته امداد امام خمینی اقتصادی هرمزگان مسکن زن سرپرست خانواده اخبار کنکور زن سرپرست خانوار کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند