Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:06:33 GMT

رئیس پارلمان عراق به کویت سفر کرد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۹۳۶۴

رئیس پارلمان عراق به کویت سفر کرد

رئیس پارلمان عراق در چارچوب سفری رسمی و یک روزه وارد کویت شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شفق نیوز عراق، محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق در قالب سفری رسمی و یک روزه وارد کویت شد.

در این سفر حسن الکعبی، معاون اول الحلبوسی و تعدادی از نمایندگان پارلمان او را همراهی کردند.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی دفتر الحلبوسی، قرار است او در کویت با نواف الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت و تعداد دیگری از مسؤولان کویتی دیدار و با آنها درباره روابط دوجانبه و همکاری‌ها میان دو کشور گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد الحلبوسی كويت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست

حین سفر با قطار، می‌توانید نهایت لذت را از مسیر ببرید و در کوپه‌های دربست با همراهان خود لحظات دلچسبی را تجربه کنید؛ از طرفی، برخی از قطارها به‌قدری لوکس و مجهز هستند که هیچ کمبودی را در طی سفر احساس نخواهید کرد. این نکته‌ای است که کمتر کسی از آن مطلع است. اگر شما هم اطلاعی از قطارهای لوکس ایران ندارید، همراه ما باشید. اطلاعات این مطلب به شما در خرید بلیط قطار کمک خواهد کرد.

به چه قطارهایی قطار لوکس گفته می‌شود؟

هر مسافری پیش از آن‌که سفری را آغاز کند، ابتدا اطلاعات خود را درباره اقامتگاه‌ها افزایش می‌دهد و با انواع آن‌ها آشنا می‌شود. این در حالی است که کمتر کسی می‌داند قطارها هم مانند اقامتگاه‌ها، کلاس‌های مختلفی دارند؛ ازاین‌رو، پیش از سفر باید به نوع قطار و ویژگی‌های آن نیز توجه شود. در یک توضیح کلی باید بگوییم که کیفیت قطار با دو فاکتور اصلی مشخص می‌شود. مورد اول، امکانات واگن‌ها و کیفیت آن‌ها و مورد دوم، کیفیت ارائه خدمات است. درحقیقت این دو فاکتور مهم در کنار هم، می‌توانند تضمین‌کننده آسایش و راحتی مسافران باشند.

کیفیت واگن‌ها را معمولا با اصطلاح «درجه ۱» و مواردی از این قبیل بیان می‌کنند. در میان قطارهای کشور ما، قطارهای درجه ۱، ۲ و ۳ وجود دارند. یکی از ویژگی‌های قطارهای لوکس، این است که واگن‌های آن‌ها از نوع درجه ۱ باشند. واگن درجه یک باید بدنه دوجداره عایق، شیشه‌های دوجداره، پریز برق ۲۲۰ ولت، سیستم صوتی و تصویری، سیستم تهویه و مواردی از این دست را داشته باشد. علاوه‌بر کیفیت واگن، خدمات ارائه‌شده در قطارهای لوکس باید از نوع پنج‌ستاره باشد. اصطلاح «ستاره» چه در هتل و چه در قطار، مربوط به ارائه خدمات است. یک قطار زمانی می‌تواند لوکس باشد که خدماتی را در سطح پنج‌ستاره ارائه کند. البته اصطلاح لوکس تعریف چندان مشخصی ندارد و ممکن است بسیاری از افراد یک قطار چهارستاره با امکانات مطلوب را نیز لوکس بدانند.

معرفی انواع قطارهای لوکس ناوگان ریلی ایران

شرکت‌های ریلی مختلف در تلاش‌اند تا بهترین قطارها را وارد ناوگان ریلی کشور کنند؛ بااین‌حال، تنوع نیز اصلی است که باید رعایت شود و قطارهایی با امکانات مختلف می‌توانند طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها را پوشش دهند؛ به‌این‌ترتیب، مسافران با هر میزان بودجه می‌توانند سفری مطلوب با قطار را تجربه کنند. درحال‌حاضر، چندین قطار لوکس و باکیفیت در شبکه ریلی فعالیت دارند که برخی از آن‌ها درست به‌اندازه یک هتل مجلل، مجهز هستند و آسایشی بی‌بدیل را به شما هدیه می‌کنند. در ادامه، قصد معرفی چند مورد از این قطارها را داریم.

قطار لوکس و پنج‌ستاره فدک

قطار فدک را می‌توان لوکس‌ترین قطار ایران دانست که حقیقتا چیزی از یک هتل کم ندارد. حتی بسیاری از افراد این قطارها را «هتل پنج‌ستاره سیار» معرفی می‌کنند. هرآن‌چه‌که برای سفری دلپذیر و بی‌نهایت دلچسب نیاز داشته باشید، در قطار فدک در اختیار شما قرار می‌گیرد. واگن‌های این قطار از جدیدترین انواع واگن‌ها بوده و بسیار تمیز و زیبا هستند؛ همچنین جدیدترین امکانات و تجهیزات در آن‌ها تعبیه شده تا مسافران آرامش کافی داشته باشند. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید از صفحه‌نمایش‌های باکیفیت کوپه‌ها برای سرگرم‌شدن استفاده کنید یا درصورت تنظیم‌نبودن دما، خودتان آن را تنظیم کنید؛ ازسوی‌دیگر خدمات و پذیرایی با بهترین کیفیت ممکن ارائه خواهند شد. انواع غذاها در رستوران قطار سرو می‌شوند که کیفیت آن‌ها با یک رستوران لوکس برابری می‌کند. هنگام خرید بلیط قطار باید به این نکته توجه داشته باشید که قطارهای فدک در سه کلاس لاکچری، تجاری و اکونومی عرضه می‌شوند. هر یک از آن‌ها بهای متفاوتی دارند و ازنظر ارائه خدمات نیز تفاوت‌هایی دارند.

قطارهای زندگی رجا

شرکت رجا در سال ۱۳۹۶ نوعی قطار را با نام «زندگی» وارد ایران کرد. این قطارها نخستین واگن‌های لوکس ایران بودند که امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دادند. هنوز هم قطار زندگی به‌عنوان یکی از بهترین قطارهای پنج‌ستاره شناخته می‌شود و ازنظر ارائه خدمات، همتا ندارد. بهترین خدمات در این قطارها ارائه می‌شوند و سفری خاطره‌انگیز را به شما هدیه می‌دهند. پذیرایی در قطار زندگی با بهترین نوشیدنی‌ها، میان‌وعده‌ها و غذاها انجام می‌شود و امکانات رفاهی نیز برای آسایش بیشتر در اختیارتان قرار خواهند گرفت.

قطار غزال vip بن‌ریل

از دیگر قطارهای لوکس و باکیفیت ناوگان ریلی می‌توان به قطار غزال vip اشاره کرد. قطار غزال یکی از بهترین قطارهای درجه یک در ایران محسوب می‌شد که چند شرکت معتبر آن را ارائه می‌کنند؛ بااین‌حال، غزال vip فقط توسط بن‌ریل ارائه شده و تنها قطار پنج‌ستاره غزال است. قطارهای غزال معمولی از نوع چهارستاره هستند. غزال vip تجربه یک سفر لوکس و رؤیایی را به شما هدیه کرده و بهترین امکانات را در اختیارتان قرار خواهد داد. بلیط این قطار را می‌توانید در پیش فروش قطار فلای تودی تهیه کنید.

قطار سیمرغ

آخرین قطار لوکسی که در این مقاله فرصت معرفی آن را داریم، قطار سیمرغ است. این قطار از نوع ۴ تخته با ۸ کوپه در هر واگن است و امکانات خاصی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. علاوه‌بر سایر امکانات رایج در قطارهای پنج‌ستاره، سیمرغ به‌تازگی کنسول بازی را نیز به خدمات تفریحی خود اضافه کرده و مسافران با پرداخت هزینه مازاد می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

خرید بلیط بهترین قطارها از سایت فلای تودی

افزون‌بر قطارهای معرفی‌شده، چند قطار لوکس دیگر نیز در سیستم راه‌آهن کشور وجود دارند که مجال معرفی آن‌ها را نداشتیم. با مراجعه به پلتفرم معتبر فلای تودی می‌توانید اطلاعات تکمیلی درباره هر نوع قطار را به‌دست آورده و خرید بلیط قطار را با کم‌ترین قیمت انجام دهید. فلای تودی هر نوع بلیط قطار را با کمترین هزینه در پیش فروش بلیط قطار ارائه می‌کند. شما می‌توانید رزرو اقامتگاه، اخذ ویزای توریستی، رزرو تور، خرید بلیط هواپیما و پیش فروش قطار را ازطریق سایت یا اپلیکیشن فلای تودی انجام دهید. همین‌حالا برای یک سفر هیجان‌انگیز برنامه‌ریزی کنید.

کد خبر 848385

دیگر خبرها

  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • سفری به دنیای توپولوژی
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد