Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، جوانان معترض به قوانین منع تردد در هلند، یک مرکز تست ویروس کرونا را به آتش کشیدند و مواد آتش‌زا به سمت پلیس پرتاب کردند.

- سفارت رژیم صهیونیستی در امارات با ورود هیأت دیپلماتیک این رژیم، رسما افتتاح شد.

- وزیر خارجه فرانسه تأکید کرد که سیاست فشار حداکثری که توسط دولت سابق آمریکا علیه ایران در پیش گرفته شده بود، نتیجه معکوس داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- رئیس تروریست‌های سنتکام اعلام کرد که روابط آمریکا و ایران ممکن است در پی روی کار آمدن رئیس‌جمهوری جدید ایالات متحده تغییر کند.

- یک منبع امنیتی عراقی از وقوع انفجار در غرب بغداد خبر داد.

- یک کارگر فلسطینی در حمله نظامیان اسرائیلی به طولکرم به شهادت رسید.

- رئیس‌جمهوری آمریکا و همتای فرانسوی وی طی تماسی تلفنی درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کردند.

- پادشاه عربستان سعودی شامگاه یکشنبه با صدور حکمی، رئیس بانک مرکزی این کشور را برکنار کرد.

- رئیس اتحادیه افسران پلیس کنگره آمریکا از ابتلای حدود ۴۰ نفر از نیروهای پلیس به ویروس کرونا در پی حمله هواداران رئیس‌جمهوری سابق این کشور به ساختمان کنگره خبر داد.

- رئیس‌جمهوری مکزیک شامگاه یکشنبه به وقت محلی از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

- ۲۲ گروه امدادی مستقر در یمن با هشدار نسبت به پیامدهای انسانی درج نام گروه انصارالله در فهرست سازمان‌های تروریستی، از رئیس‌جمهوری جدید آمریکا خواستند نام این گروه را از فهرست تروریستی خارج کند.

- سناتور دموکرات ایالت «کانتیکت» تأکید کرد که سیاست فشار حداکثری علیه ایران که توسط رئیس‌جمهوری سابق آمریکا دنبال می‌شد، متحمل شکستی «فاجعه‌بار» شد.

- پلیس آمریکا اعلام کرد که در جریان تیراندازی در ایندیاناپلیس پنج نفر جان خود را از دست دادند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مکزیک هلند کرونا امارات انصارالله یمن جو بایدن امانوئل ماکرون رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس

به گزارش همشهری‌آنلاین، یک روز پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدار او با سران اسرائیل، رهبر اپوزیسیون این رژیم به امارات سفر کرد.

دفتر لاپید با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در «یک سفر دیپلماتیک» به ابوظبی با وزیر خارجه امارات شیخ عبدالله بن زاید دیدار کرد.

طبق این روایت، دیدار در خانه وزیر خارجه امارات انجام شد و آنها درباره «تلاش‌های جاری برای دستیابی به توافق برای آزادی گروگان‌ها و این موضوع که غزه پس از پایان جنگ چگونه خواهد بود»، بحث کردند.

دفتر نخست‌وزیر سابق اسرائیل در این دیدار بر «نیاز فوری برای آزادی گروگان‌ها» تاکید کرد و به وزیر خارجه امارات گفت که «هر کشوری در منطقه می‌تواند بر این توافق تأثیر بگذارد».
لاپید افزود:« اسرائیل این منفعت را دارد که به همراه امارات متحده عربی و کشورهای عربی میانه رو، همکاری سیاسی و اقتصادی ایجاد کند که بتواند راه‌‎حل‌هایی برای مشکلات جهانی ارائه دهد و با انواع تهدیدات منطقه‌ای مقابله کند».

کد خبر 848898 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل - امارات خبر ویژه

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است