Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:09:29 GMT

جمعیت کیفری زندان ها باید کاهش یابد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۹۴۸۱

جمعیت کیفری زندان ها باید کاهش یابد

ایسنا/کردستان رئیس کل دادگستری استان کردستان در بازدید از زندان شهرستان قروه بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی، با حضور در زندان قروه به مشکلات قضایی زندانیان رسیدگی و از نزدیک با مددجویان گفتگو کرده و از وضعیت فعلی و مدت حبس آن‌ها مطلع و دستورات لازم را در جهت تسریع حل مشکلات آن‌ها صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بازدید از زندان و تشکیل جلسه با موضوع پیگیری مصوبات و میزان اجرای دستورالعمل‌های قوه قضاییه در امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان اظهار کرد: بازدید از زندان، دیدار چهره به چهره مسئولین قضایی و کلیه قضات استان با زندانیان از برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال دستگاه قضایی است و هدف از این اقدام رسیدگی به امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان است.

وی در این بازدید با بیان اینکه ما مکلف به اجرای سیاست‌ها و دستورالعمل‌های قوه قضاییه هستیم، افزود: استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، پابند الکترونیکی و همچنین استفاده از ارفاقات قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندان از برنامه‌های دوره تحول در قوه قضاییه است.

رئیس شورای قضایی استان کردستان در ادامه این بازدید گفت: هدف از بازدید از زندان قروه در راستای اجرای بخشنامه اخیر رییس قوه قضائیه مبنی بر پایش زندانیان و همچنین تحقق سیاست‌های حبس زدایی و سازماندهی و بررسی پرونده‌های زندانیان صورت گرفته است.

در ادامه این بازدید حجت الاسلام و المسلمین حسینی از بخش های مختلف زندان قروه بازدید کرد.

شایان ذکر است که زندان قروه در خارج از محدوده شهرستان قروه قرار دارد و محکومین شهرستان دهگلان و بخش سریش آباد نیز در این زندان به سر می برند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کاهش جمعیت کیفری زندان بازدید از زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار از زندان با نقش‌آفرینی یک گربه (فیلم) خلاقانه‌ترین مدل فرار از زندان در سال 2023 ثبت شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند