Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنگنه با اشاره به اینکه دشمنان ایران قادر نبودند که صادرات نفت ایران را به صفر برسانند، گفت: ما با اتکا به توانایی‌های داخلی خود، با قاطعیت به دنبال شکست تحریم‌های تحمیلی آمریکا هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت ایران در گفت وگوی اختصاصی با شبکه یمنی "المسیره" گفت که دشمنان ایران قادر نبودند که صادرات نفت ایران را به صفر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران ۸۰ درصد از تجهیزات نفتی ثابت خود را در داخل تولید می‌کند و این مقدار در ارتباط با تجهیزات بازیافتی کمتر از این میزان است.

وزیر نفت کشورمان افزود: ما با اتکا به توانایی‌های داخلی خود، با قاطعیت به دنبال شکست تحریم‌های تحمیلی آمریکا هستیم.

وی افزود: ایران امیدوار است که بتواند با تکیه بر شرکت‌های دانش‌بنیان در دو سال آینده، موفق شود در بخش صنعت موتورهای توربین‌های گازی و پمپاژ نفت به خودکفایی برسد.

 ایالات متحده آمریکا در اقدامی یکجانبه پس از خروج دولت دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۸ از توافق هسته‌ای رشته تحریم‌های ظالمانه را با هدف به صفر رساندن صادرات نفت ایران آغاز کرد که در این راه شکست خورد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیژن نامدار زنگنه بیژن زنگنه زنگنه صادرات نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن

به گزارش جام جم آنلاین ازخبرگزاری رسمی یمن (سبا)، یک منبع امنیتی یمنی گزارش داد که نهادهای اطلاعاتی این کشور توانستند عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام بگذارند.

بر اساس این گزارش، نهادهای امنیتی یمن فردا دوشنبه، به صورت مفصل جزئیات این توطئه را اعلام خواهند کرد.

این در حالی است که ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست