Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعادتي از امضاي تفاهم‌نامه ميان ستاد فهما و مسجد مقدس جمکران به منظور تحقق همکاري‌هاي بيشتر در آينده نزديک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، «سعید سعادتی» معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با حجت الاسلام و المسلمین «یاسین حسین‌آبادی» معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 سعادتی در این نشست با تاکید بر اینکه مسجد، محوری ترین مکان در ترویج و تعمیق مهدویت است، اظهار کرد: در آینده ای نزدیک با مسجد مقدس جمکران تفاهم‌نامه‌ای منعقد خواهد شد تا شاهد هم افزایی و تعامل جهت گسترش فعالیت های مهدوی باشیم.

 

معاون فرهنگي هنري ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور ادامه داد: این تفاهم‌نامه نقشه راه را  مشخص کرده و سطح همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مسجد مقدس جمکران را افزایش می دهد.

 

وی با بیان اینکه برنامه های مساجد باید رنگ و بوی مهدوی داشته باشد، افزود: این تفاهم‌نامه می‌تواند مبدایی باشد تا در گسترش فعالیت های مهدوی در مساجد تحول مطلوب صورت گیرد .

 

گفتنی است در این نشست که در تاریخ دوم بهمن در دفتر معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار شد مقرر شد کارگروهی با حضور نمایندگان طرفین تشکیل شود تا در خصوص فعالیت ها و برنامه های مشترک بین دو مجموعه اقدام شود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمکران کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مسجد مقدس جمکران تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این آیین پیکر‌های مطهر این دو شهید والامقام از میدان آل یاسین تشییع و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شد. 

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • گزارش تصویری | مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران