Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حشمت‌اله صیدی صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور  اعضای شورای شهر، هیات امناء قطعه هنرمندان و همچنین برخی از مدیران شهرداری با هدف ساماندهی قطعه هنرمندان در آرامستان بهشت محمدی برگزار شد، اظهار کرد: هنرمندان در تمامی جوامع از جایگاه والایی برخوردار هستند و مردم هم همیشه قدردان زحمات و فعالیت های جامعه هنری بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تجلیل و تقدیر از جامعه هنرمندان و معرفی آثار آنها به تمامی اقشار در راستای شناخت بیشتر و بهتر از هنرمندان بسیار ضرروی و حائز اهمیت است.

وی گفت: استان کردستان همواره خاستگاه هنرمندان به نامی بوده که نام و آوازه آنها در عرصه بین المللی درخشیده است.

وی عنوان کرد: در تمامی دنیا از مزار هنرمندان و فرهیختگان بعنوان نماد و المان فرهنگی و همچنین بعنوان جاذبه گردشگری و توریستی، بهره می‌گیرند.

صیدی عنوان کرد: در سنوات گذشته قطعه‌ای در آرامستان بهشت محمدی تحت عنوان قطعه هنرمندان اختصاص داده شده بود، که این قطعه دارای برخی مشکلات است.

وی افزود: یکی از اقدامات ارزنده که در این دوره صورت گرفت بحث تملک 32 هکتاری برای توسعه آرامستان بهشت محمدی بود که با این اقدام امکان توسعه قطعه هنرمندان هم فراهم شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تدفین هنرمندان در قطعه هنرمندان دارای ضوابط و چهارچوب خاصی است بنابراین تهیه بانک اطلاعاتی هنرمندان بسیار مهم و ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کالبدی و فضای قطعه هنرمندان هم مورد نقد جامعه هنری است که تلاش می‌کنیم با استفاده از نظرات هنرمندان نسبت به ساماندهی این قطعه اقدام نماییم.

در این جلسه هیئت امناء قطعه هنرمندان نظرات خود را در خصوص نحوه ساماندهی و همچنین برگزاری مراسم باشکوه تشییع و تدفین هنرمندان بیان نمودند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: صیدی سنندج شهردار سنندج هنرمندان آرامستان بهشت محمدی قطعه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان

(تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان

دیگر خبرها

  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • پشیمانم!
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان