Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان یزد از ساخت ۱۲ مدرسه و ۱۲ خانه بهداشت در این استان توسط این ستاد خبر داد.

«علی اکبر محمدپناه» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به مشارکت و اقدام این نهاد در مدرسه‌سازی، تصریح کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از سال ۸۸ با صدور فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت ۱۰ هزار مدرسه فعالیت خود در این خصوص را آغاز کرده و تاکنون یک هزار و ۷۲۰ مدرسه را در سطح کشور ساخته که از این تعداد ۱۶ مدرسه به نام «برکت» با بهترین کیفیت و امکانات مربوط به استان یزد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیشتر مدارس برکت ساخته شده در استان را مربوط به مناطق اسفند آباد، عقدا، عزآباد، محمد آباد، یزد، بهاباد، خاتم و ندوشن اعلام کرد و گفت: البته برخی از این مدارس نیز هم‌اکنون در حال ساخت و تکمیل هستند.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان با بیان این که در تفاهم‌نامه‌ای اخیراً ساخت ۱۲ مدرسه دیگر برای استان یزد در دستور کار قرار گرفته است، گفت: علاوه بر مدرسه، در زمینه‌ی ایجاد خانه های بهداشت نیز طی چند ماه گذشته اقدام شده و در این رابطه پنج خانه بهداشت در شهرستانهای خاتم، ابرکوه و بافق ایجاد و ۷ خانه بهداشت دیگر نیز به صورت مشارکتی در دست ساخت است.

محمدپناه تمامی این اقدامات را در راستای هدف کلی این نهاد یعنی محرومیت‌زدایی اعلام کرد و گفت: این نهاد فعالیت‌های متنوعی را در این خصوص دنبال می‌کند که ایجاد مدسه و خانه بهداشت یکی از این اهداف به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام ره مدرسه سازی ستاد اجرایی فرمان امام خانه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابورگفت: این محل فرود بالگرد با همکاری شهرداری منطقه و پیگیری‌های مسئول اورژانس هوایی نیشابور احداث می شود.

سیدحمید حسینی با اشاره به این که محل فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به مصدومان وبیماران است، افزود: ساخت این محل فرود بالگرد با عتبار  ۱۰۰ میلیون تومان میسر شد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس