Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادامه تصویربرداری سریال نوروزی « هم بازی» به کارگردانی سروش محمد زاده و تهیه کنندگی نوید محمودی در تهران در حال انجام است.

خبرگزاری میزان - روابط عمومی شبکه دو سیما، آتیلا پسیانی، خیام وقار، پادینا کیانی و زهره نعیمی نیز به گروه بازیگران مجموعه اضافه شدند. با توجه به اینکه سریال «هم بازی» برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده دو گروه تصویربرداری در تهران و اطراف گرمسار مشغول ضبط تصاویر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مومن ،علیرضا استادی و امیر کاظمی نیز پیش‌تر جلوی دوربین سروش محمدزاده رفته بودند.

«هم بازی» ملودرام عاشقانه ای است که سعی دارد در فضایی جدید با قصه‌ای اجتماعی به قلم وحید حسن زاده و مریم اسمی خانی با طراحی نوید محمودی به روابط اشتغال جوانان وهویت نگاه ویژه ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از رسانه ملی اینجا کلیک کنید

«هم بازی» برای پخش در نوروز۱۴۰۰ آماده می شود.

از جمله عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از:

کارگردان: سروش محمدزاده، تهیه کننده: نوید محمودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: نیما جعفری جوزانی، صدابردار: سعید بجنوردی،آهنگساز ابوالفظل فراز ، سرپرست گروه کارگردانی: شکیل مظفری، صداگذار: حسین قورچیان، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، طراح صحنه: احمد عبدالهی، جانشین تولید: سیاوش رمضان لو، طراح لباس: زهره سلطانی، برنامه ریز: نوشین شکری، منشی صحنه: فروغ غیاثوند و روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی

«هم بازی» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رسانه ملی تلویزیون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا رسانه ملی تلویزیون هم بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا