Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزان بروز تجمعی در خراسان جنوبی ۲۰۳ واحد از شاخص کشوری بالاتر است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی با بیان میزان بروز تجمعی کرونا در ۷ شهرستان بالاتر از شاخص کشوریاینکه میزان بروز تجمعی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در خراسان جنوبی هزار و ۸۰۵ در صد هزار نفر جمعیت و شاخص کشوری هزار و ۶۰۸ در صد هزار نفر جمعیت است، که ۲۰۳ واحد از شاخص کشوری بالاتر است افزود: شهرستان طبس با میزان بروز تجمعی ۲ هزار و ۳۷۱ در صد هزار نفر جمعیت در رتبه‌ی اول، شهرستان سرایان با میزان بروز تجمعی ۲ هزار و ۱۴۵ در رتبه دوم، شهرستان فردوس با میزان بروز تجمعی ۲ هزار و ۱۳۶ در رتبه سوم و شهرستان‌های بشرویه با میزان بروز تجمعی ۲ هزار و ۱۱۸، شهرستان قاین با ۲ هزار و ۴۲، شهرستان زیرکوه با هزار و ۸۰۵، شهرستان بیرجند با هزار و ۷۵۹، شهرستان خوسف با هزار و ۲۸۰، شهرستان درمیان با هزار و۲۴۷، شهرستان سربیشه با هزار و ۲۳۷ و شهرستان نهبندان با میزان بروز تجمعی هزار و ۱۷۸ در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف زاده افزود: بر این اساس و باتوجه اینکه میزان بروز تجمعی در کل کشور عدد هزار و ۶۰۸ است، ۷ شهرستان خراسان جنوبی میزان بروز تجمعی آن‌ها از شاخص کشوری بالاتر و تنها ۴ شهرستان خوسف، درمیان، سربیشه و نهبندان میزان بروز تجمعیشان از شاخص کشوری پایین‌تر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا شاخص کشوری میزان بروز تجمعی ۲ هزار شاخص کشوری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی گفت: ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب رودخانه فصلی شهرستان قاینات، شب گذشته توسط تیم‌های هلال احمر استان نجات یافتند.

محمدعلی کاووسی افزود: شب گذشته سه تیم هلال احمر برای نجات هشت نوجوان گرفتار شده در رودخانه فصلی روستای علی آباد موسویه بخش سده شهرستان قاینات اعزام شدند.


وی گفت: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات شهرستان، یک تیم واکنش سریع از استان نیز در محل حضور یافت و افراد گرفتار در سیلاب پس از تلاش سه ساعته نجات یافتند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همچنین در این عملیات امداد و نجات از خودرو یونیماک و آگو (خودرو آبی و خاکی) برای امدادرسانی استفاده شد.


وی یادآور شد: مردم با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن راه‌ها از سفرهای غیر ضروری و به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی از حضور و تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.


استاندار خراسان جنوبی هم در تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، از امدادگران برای نجات این افراد قدردانی کرد.

                                                                کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • هلال احمر آماده باش است
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد