Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، با اشاره به اینکه مسابقات مناظره دانشجویی یکی از ابتکارات سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برای ارتقای فرهنگ گفت و گوی علمی و مطالعه‌محور است، اظهار کرد: این مسابقات که هر ساله در سطح دانشجویان دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود تلاش می‌کند تا مهارت‌های گفتاری، فن بیان، کنترل خشم و استرس، گفت‌وگو براساس مطالعات علمی، استدلال‌محوری و فرهنگ مناظره علمی را در دانشجویان تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال نیز مطابق هر ساله در سطح دانشگاه‌های سراسر کشور مسابقات ملی مناظرات دانشجویی برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات ابتدا در مرحله استانی و در بین دانشجویان دانشگاه‌های استان‌ها برگزار شده و سپس تیم‌های برگزیده برای شرکت در مسابقات ملی اعزام می‌شوند.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با تاکید بر اینکه مسابقات مناظرات دانشجویی در قالب تیم‌هایی متشکل از حداکثر چهار نفر دانشجو برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: یک نفر از اساتید و یا دانشجویان نیز می‌تواند به عنوان محقق و یا مشاور در کنار تیم‌ها ثبت‌نام کند.

سعیدی در تشریح روند برگزاری مسابقات نیز تصریح کرد: گزاره‌ها و مضامین مورد مناظره نیز پس از تشکیل تیم‌ها در اختیار آنها قرار می‌گیرد، ادامه داد: دانشجویان می‌توانند از میان گزاره‌های معرفی شده گزاره مورد نظر خود را انتخاب و در قالب موافق یا مخالف در مسابقه ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات استانی توسط داورانی متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان گلستان داوری خواهد شد، تصریح کرد: داوران مسابقات امسال اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی، گلستان و فرهنگیان خواهند بود.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گلستان موضوع گزاره‌های مرحله مقدماتی مسابقات امسال را «رویکرد انقلابی و مدیریت جهادی راهکار نجات اقتصاد ایران» و «جامعه اخلاق‌مدار بهتر از جامعه قانون‌مدار» دانست و گفت: تیم‌های برتر شرکت کننده در دور مقدماتی پس از اعلام نتایج در مرحله فینال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

سعیدی با بیان اینکه گزاره موضوعی مناظرات مرحله فینال مسابقات «نگاه اقتصادی به فرهنگ آن را به ابتذال می‌کشد» خواهد بود، افزود: برنده نهایی مسابقات پس از اعلام نظر هیئت داوران به عنوان نماینده استان گلستان در مرحله ملی این مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی زمان برگزاری این مسابقات را هفتم بهمن ماه جاری اعلام کرد و گفت: این مسابقات با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و در سالن شهید مطهری «ره» دانشگاه گلستان برگزار می ‌شود.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان استان گلستان فرهنگ اقتصاد جهاد دانشگاهی استان گلستان مدیر اجرایی مناظرات دانشجویی علیرضا سعیدی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است