Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع مطلع در ارتش هند امروز (دوشنبه) اعلام کردند، سربازان هندی و چینی در ایالت "سیکّیم" واقع در شمال شرق هند با یکدیگر درگیری شدند، چون سربازان چینی می‌خواستند وارد قلمروی هند شوند و در این راستا، سربازان هر دو طرف متحمل جراحاتی شده‌اند.

‌ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این منابع مطلع اعلام کردند: سربازان هندی و چینی در منطقه "ناکو لا" واقع در ایالت سیکیم در شمال شرق هند سه روز پیش هم درگیر شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع همچنین گزارش دادند: سربازان چینی که در منطقه گشت زنی می‌کردند می‌خواستند وارد قلمروی هند شوند اما از سوی ارتش هند متوقف شدند. در جریان درگیری بین دو طرف، سربازانی از هر دو کشور زخمی شده‌اند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج هندی عقب‌نشینی کرد

قیمت برنج هند به دلیل کاهش تقاضا به پایین‌ترین حد سه ماه اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، قیمت برنج هند با توجه به کاهش تقاضا و عرضه فراوان، به پایین‌ترین سطح خود در بیش از سه ماه گذشته رسید، در حالی که قیمت‌های تایلند تا حد زیادی ثابت ماند.

رقم برنج ۵ درصد شکسته هندی ۵۲۸ تا ۵۳۶ دلار آمریکا در هر تن قیمت‌گذاری شد که از ۵۳۸ دلار آمریکا تا ۵۴۶ دلار آمریکا کاهش یافته است. قیمت‌ها در ماه گذشته به رکورد ۵۶۰ دلار آمریکا رسید.

تقاضا از سوی کشورهای آسیایی و آفریقایی بسیار ضعیف است. برخی از صادرکنندگان عوارض کمتری برای صادرات می‌پردازند و برنج را با قیمت کمتری به خریداران خارجی عرضه می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، دهلی نو در آگوست ۲۰۲۳ برای کنترل قیمت برنج داخلی، ۲۰ درصد عوارض صادراتی را بر صادرات برنج نیمه جوش اعمال کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • روایت جالب ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • روایت ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری