Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@16:22:50 GMT

3 ماه زندگی مخفیانه در فرودگاه امریکایی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۰۵۷۰

3 ماه زندگی مخفیانه در فرودگاه امریکایی

مسافری که بدون آنکه جلب توجه کند به مدت ۳ ماه در داخل سالن انتظار یک فرودگاه در آمریکا زندگی می کرد به سوژه رسانه ها تبدیل شد.   به گزارش باشگاه خبرنگاران، اقامت ۳ ماهه یک مسافر در فرودگاه بین المللی اوهِر شیکاگو به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. «آدیتیا سینگ» ۳۶ ساله اهل کالیفرنیا که به شیکاگو سفر کرده بود پس از آنکه به خاطر نگرانی از ابتلا به کرونا از بازگشت به خانه اش منصرف شد تصمیم گرفت تا در فرودگاه شیکاگو بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این مرد جوان به مدت ۳ ماه در حالی در سالن انتظار فرودگاه زندگی می‌کرد که هیچ یک از مسئولان فرودگاه متوجه حضور طولانی او در این مکان نشدند.   هنوز انگیزه آقای سینگ که گفته می‌شود بیکار است به شیکاگو مشخص نشده، اما او هفته گذشته پس از گذشت ۳ ماه توسط پلیس فرودگاه بازداشت شد. سینگ که از اواسط ماه اکتبر در فرودگاه شیکاگو اقامت داشت هفته گذشته توسط یکی از کارمندان فرودگاه مورد بازخواست قرار گرفت.   بنا به گزارش رسانه‌های محلی این مرد پس از روبه رو شدن با کارمند فرودگاه ماسک خود را پایین کشید و کارت شناسایی را که از گردنش آویزان بود به او نشان داد. این کارت متعلق به یکی از کارمندان فرودگاه بود که که یک هفته پس از فرود هواپیمای سینگ در اوهر مفقود شده بود. این کارمند فرودگاه که به سینگ مشکوک شده بود بلافاصله با پلیس تماس گرفت و وی به بازداتشگاه منتقل شد.   در حین بازجویی سینگ به پلیس گفت به علت ترس از ابتلا به کرونا تصمیم گرفت تا در فرودگاه شیکاگو بماند. او گفت با تامین غذا از مسافران فرودگاه توانست این مدت را در فرودگاه سپری کند. پلیس محلی آمریکا پس از بررسی سوابق این مرد اعلام کرد او فاقد سوابق کیفری است. با این حال سینگ به دادگاه اعزام و طبق حکم دادگاه وی به دلیل استفاده از کارت شناسایی تقلبی و همچنین تخطی از مقررات فرودگاه محکوم شد. لینک کوتاه: asriran.com/003DYi

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان از اعزام ۲۵۵ نفر از زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس پس از وقفه ۹ ساله خبر داد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077073 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخورد‌های دوگانه
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخوردهای دوگانه
  • دموکراسی دروغین امریکا و برخوردهای دوگانه
  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد