Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@18:06:07 GMT

سقوط کارگر ۳۵ ساله از جرثقیل

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۰۶۴۳

سقوط کارگر ۳۵ ساله از جرثقیل

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس از فوت یک کارگر ساختمانی ۳۵ ساله و مجروحیت همکار ۲۶ ساله وی حین کار در ارتفاع در کارخانه سیمان شهرستان "داراب" خبر داد.

 سرهنگ "کاووس محمدی" بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط از ارتفاع در "کارخانه سیمان" داراب، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۳۵ ساله به همراه همکار ۲۶ ساله خود، در سبد فلزی جرثقیل حین کار در ارتفاع بوده‌اند که به دلیل نقص فنی به پایین سقوط کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه در این حادثه مرد ۳۵ ساله در دم فوت و همکار ۲۶ ساله وی مجروح و راهی بیمارستان شد، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مقام قضائی ارسال شد.ایلنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ۳۵ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز

هادی عیدی پور از عملیات خارج کردن کودک ۳ ساله از چاهی به عمق ۷ متر خبر داد و درباره جزییات این عملیات گفت: روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام خبر سقوط کودک در چاه، بلافاصله تیم تخصصی (چاه نورد) ایستگاه ۱۲ ساحلی به محل حادثه واقع در بلوار کریمخان زند اعزام شدند.

او با اشاره به این عملیات اظهار کرد: این کودک هنگام بازی با توجه به آشنا نبودن با محیط ناگهان درون چاه خشک موجود در نزدیک ساختمان و معبر عمومی سقوط میکندو به دنبال آن شخص مذکر ۷۰ ساله که جهت نجات کودک اقدام کرده بود درون چاه گرفتار میشود.

این مقام ارشد در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ضمن بیان اینکه آتش نشانان ضمن ایمن سازی محیط و ایجاد کارگاه در دهانه چاه اقدام به فرود داخل چاه نمودند.

او افزود: تیم آتش نشان پس از یک عملیات سریع هر دوشخص را به صورت فیکس شده و با سلامت کامل به بیرون از چاه منتقل و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر