Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان یک عملیات گسترده در جنوب کالیفرنیا که با همکاری چند مرکز و به سرپرستی پلیس فدرال آمریکا انجام شد، ۳۳ کودک از دست قاچاقچیان انسان نجات یافتند.

به گزارش ایسنا، تعدادی از این کودکان نجات یافته مورد سوء استفاده و تعرض قرار گرفته بودند و دفتر تحقیقات فدرال اعلام کرد که یک فرد مظنون به قاچاق انسان نیز در جریان این عملیات دستگیر شده و تحقیقات برای یافتن دیگر اعضای گروه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز جزئیات بیشتری درباره فرد مظنون منتشر نشده است.

بنا بر اعلام‌ اف‌بی‌آی «عملیات فرشتگان گمشده» از ۱۱ ژانویه با هدف مبارزه با قاچاق انسان آغاز شده و در جریان آن، بازرسان فدرال با اداره پلیس لس آنجلس همکاری داشتند.

نیروهای پلیس ایالت کانزاس، دانشگاه پلیس لانگستون در اوکلاهما، مرکز ملی کودکان مفقود و استثمار شده، شماری از سازمان‌های حمایت از قربانیان، دپارتمان خدمات کودک و خانواده در کالیفرنیا و اداره ایمنی کودک آریزونا نیز در این عملیات شرکت داشتند.

بنابر گزارش یورونیوز، اف‌بی‌آی در سال‌های اخیر شاهد افزایش جنایات مرتبط با قاچاق انسان بوده است و این دفتر تنها از نوامبر ۲۰۲۰ میلادی تا کنون بیش از ۱۸۰۰ گزارش در این موضوع دریافت کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاچاق انسان اف بی آی ایالت کالیفرنیا قاچاق کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده ورودی یزد، ۲ دستگاه سواری پژوی حامل موادمخدر را شناسایی و خودرو‌ها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شمال کشور را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2هزار نفر رسید
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • فیلم/ حمله پلیس به دانشجویان دانشگاه کالیفرنیا
  • پلیس آمریکا: سرکوب تحصن دانشگاه کالیفرنیا ضروری است
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • اعتراضات ضد جنگ؛ خط و نشان پلیس آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند