Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@05:21:20 GMT

عجیب اما واقعی؛ روبالشی جایزه قهرمانان دوومیدانی!

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۰۷۰۸

عجیب اما واقعی؛ روبالشی جایزه قهرمانان دوومیدانی!

نفرات برتر دوی صحرانوردی قهرمانی کشور به عنوان جایزه روبالشتی دریافت کردند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات قهرمانی کشور دوی صحرانوردی در بخش مردان و زنان به ترتیب سوم و پنجم بهمن برگزار شد که با قهرمانی محمدجعفر مردادی و پریسا عرب به پایان رسید.

این مسابقات به میزبانی چابهار برگزار شد که در مجموع  ۸۰ ورزشکار مرد و زن مسیر ۱۰ کیلومتری را دویدند اما نکته عجیب و قابل توجه به جوایز نفرات برتر مربوط می‌شود؛ در پایان رقابت‌ها از طرف میزبان مسابقات به نفرات برتر روبالشتی جایزه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی هم که در محل مسابقات حضور داشته بعد از آنکه متوجه ماجرا می‌شود، قول می‌دهد که طی روزهای آینده جایزه‌ای ریالی به مقام‌آوران اهدا کند.

برگزاری مسابقات ورزشی برای آماده نگه‌داشتن ورزشکاران و محک زدن‌شان اقدامی ضروری و شایسته است اما باید به شان آنها هم توجه کرد. اهدا روبالشتی به کسانی که در سطح قهرمانی فعالیت می‌کنند و به دنبال حضور موفق در عرصه‌های بین‌المللی هستند، بی‌احترامی به آنها محسوب می‌شود و انگیزه آنها را از بین می برد.

 

ضمن اینکه باید توجه داشت نوجوانان و جوانان علاقه مند به دوومیدانی مسابقات را رصد می‌کنند و نگاهشان به قهرمانان ماده‌های مورد نظرشان است، بنابراین در جریان اخبار مربوط به آنها قرار می‌گیرند. وقتی به کسی همچون مرادی که در المپیک دویده روبالشتی جایزه بدهند، چگونه می‌توان انتظار داشت که یک نوجوان آینده درخشانی برای خود در این رشته متصور شود؟ 

 

میزبانی شرایط خاصی دارد، صرف اینکه مسیری را برای دویدن شرکت‌کننده‌ها فراهم کرد، به معنای میزبانی  مناسب نیست، تهیه جایزه درخور شان شرکت کنندگان نیز یکی از آیتم‌های مهم است. شاید اگر هیات دوومیدانی این استان جایزه‌ای به شرکت کنندگان نمی‌داد خیلی بهتر از دادن روبالشتی بود. همچنین میزبان می‌توانست از فدراسیون دوومیدانی یا اسپانسر خصوصی کمک بگیرد.

 

در این شرایط لازم است که فدراسیون دوومیدانی برای تقدیر از نفرات برتر به آنها جایزه‌ای مناسب بدهد تا ضمن جبران اقدام عجیب مدیران ورزشی سیستان و بلوچستان، مانع از بین رفتن شان و انگیزه ورزشکاران خود شود. 

دو و میدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی نفرات برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در بخش مردان در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۸۹ نفر از سراسر کشور برگزار شد و در پایان محمدامین کریم‌پور از تهران، مقام نخست را به دست آورد و جایزه ۸۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد. جواد بیات از مشهد به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۴۰ میلیون ریالی را گرفت. حسین اعرابی از اصفهان و سعید کریمی از تهران، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۲۰ میلیون ریالی را کسب کردند.

دیگر خبرها

  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند