Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته یک طلافروشی در یزد مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

به گزارش رکنا، سردار بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ساعت ۱۹ شب گذشته خبر سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در یزد به پلیس اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: با دریافت خبر سرقت مسلحانه از طلافروشی ماموران پلیس به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهدانی فرد اظهار داشت: بررسی ماموران نشانگر این بود که چند سارق که یکی از آن‌ها مسلح بود مقادیری طلا را از این مغازه به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد بیان کرد: با تشکیل تیم‌هایی از کارآگاهان مجرب پلیس تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

این مسئول تصریح کرد: این واحد صنفی در یک محل خلوت و بدون مجوز و تجهیزات ایمنی ضد سرقت مشغول به کار بوده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا طلافروشی سرقت مسلحانه اخبار حوادث سرقت یزد مسلحانه طلافروشی سارقان ویدیو سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل کرونا تجاوز آزار شیطانی خانواده قیمت فیلم عکس خودکشی تجاوز جنسی سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش گفت: درگیری دو دانش‌آموز در شهرستام شوش منجر به قتلی یکی از آن‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش خاطرنشان کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 749436

دیگر خبرها

  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان