Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان دانشگاه علوم‌کشاورزی و منابع‌طبیعی گرگان و پارک علم و فناوری گلستان با هدف تأسیس، راه‌اندازی و راهبری یک مرکز رشد مشترک و راه‌اندازی و بهسازی کارگاه نمونه‌سازی، دو تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

این تفاهم‌نامه‌های مشترک در راستای سیاست‌های کلی کشور مبنی بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد زیست‌بوم کارآفرینی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و همچنین در راستای اهداف دولت تدبیر و امید در توسعه ساختارها و زیربناهای لازم برای رشد فعالیت‌های دانایی‌محور، به ویژه ایجاد مراکز رشد به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت و پشتیبانی مالی و اعتباری از هسته‌ها و واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد، فراهم کردن امکان استفاده هسته‌ها و واحدهای مستقر از خدمات مشاوره‌ ‌حقوقی، مدیریتی، بازاریابی، بازرگانی و...، همکاری در ارائه خدمات آموزشی و فناوری، فراهم‌سازی امکان استفاده شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی، همکاری در زمینه توسعه، بومی‌سازی و انتقال فناوری‌ها و دانش‌های فنی توسعه‌یافته واحدهای فناور به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی مرتبط، فراهم‌سازی شرایط استفاده از تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری استان برای شرکت‌های مستقر در کارگاه‌ها و حمایت از استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق و جذب شتاب‌دهنده‌ها و استارت‌آپ‌ها در محل کارگاه‌ها  از جمله مهم‌ترین تعهدات اشاره شده در این تفاهم نامه ها است.

این تفاهم نامه طی مراسمی به امضای دکتر علی نجفی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم‌کشاورزی و منابع‌طبیعی گرگان و دکتر مهدی غفاری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان پارک علم و فناوری گلستان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار

تین نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های حمل ونقل بین المللی و ترانزیت چندوجهی بین جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

گفتنی است، هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت ها و ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • توجه جدی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد