Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در این مدت کادرفنی و بازیکنان تیم صنعت نفت تلاش کردند متحد باشند و کار را در آرامش پیش ببرند.

علی فیروزی در گفت‌وگو با میزان، در مورد دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: این بار در خانه به مصاف تیم سپاهان می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول هفته با تلاش کادرفنی برای برگزاری یک بازی خوب مقابل سپاهان تمرین کردیم. می‌دانیم که باید راه‌های نفوذ این تیم را ببندیم و در ادامه با ارائه یک بازی منطقی به گل برسیم. امیدوارم با توجه به توانایی‌های خوب هر دو تیم شاهد بازی زیبایی باشیم.

وی با اشاره به درگیری‌های اخیر اغلب تیم‌ها در زمین مسابقه و اعتراض‌ها به داوری گفت: در این مدت کادرفنی و بازیکنان تیم صنعت نفت تلاش کردند متحد باشند و کار را در آرامش پیش ببرند. ما نمی‌خواهیم بی‌جهت آرامش تیم‌مان به‌هم بخورد. قطعا در بازی‌های حساس برخی نیمکت‌ها واکنش‌هایی دارند ولی باید اجازه دهیم کادرفنی دو تیم، بازیکنان و حتی داور در آرامش کارشان را انجام دهند و شاهد یک بازی زیبا باشیم. اعتراض‌های مکرر فقط تمرکز حاضران در جریان بازی را به‌هم می‌ریزد و از کیفیت بازی می‌کاهد.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد برنامه تیم صنعت نفت برای نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، خاطرنشان کرد: فعلا برنامه‌ای نداریم. اگر کادرفنی در این خصوص پیشنهادی داشته باشد باشگاه حتما پیگیری می‌کند. باید دید با توجه به عملکرد تیم صنعت نفت و نیاز تیم به تقویت در برخی خطوط چه چیزی درخواست می‌کنند. تا جایی که من می‌دانم کادرفنی از همه بازیکنان راضی هستند ولی اگر نیاز به بازیکن داشته باشند حتما این موضوع را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: پورموسوی: مقابل سپاهان با سیستم جدیدی به میدان می‌رویم/ باید ۳ امتیاز خانگی را بگیریم

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال سپاهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال سپاهان صنعت نفت آبادان تیم صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است

بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد،‌ سرخپوشان تبریزی همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده هستند. - اخبار ورزشی -

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تراکتور و اینکه سرخپوشان تبریزی دوباره در راه رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر ناکام ماندند، گفت: تراکتور در این فصل هم نتایج سینوسی داشته و در هفته‌ها هم خوب نتیجه نگرفته است. با تمام مانورهایی که در مورد جذب بازیکن داده می‌شود دوباره باید حرف‌های گذشته‌ام را تکرار کنم و بگویم که تراکتور همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده است. این باشگاه هر سال اسکلت اصلی خودش را از دست می‌دهد و همین موضوع بزرگ‌ترین ضربه را به تراکتور می‌زند.

مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!

 

وی در ادامه افزود: من چشم‌داشتی برای حضور در تراکتور ندارم و نمی‌خواهم در این فوتبال فعالیت کنم، ولی معتقدم باشگاه تراکتور نیاز به افراد دلسوز دارد، آنهایی که بتوانند به تراکتور کمک کنند. آقای زنوزی به‌عنوان مالک باشگاه در این سال‌ها خیلی هزینه کرده، ولی این هزینه‌ها هیچ دستاوردی را به همراه نداشته‌ است. وقتی در پایان فصل 15 بازیکن از تراکتور جدا می‌شوند نمی‌توان توقع داشت که در فصل آینده اتفاقات خوبی رخ دهد، چون هر تیمی برای موفقیت نیاز به ثبات دارد.

ایران‌پوریان در مورد بحث‌های چند روز اخیر مبنی بر حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور و اینکه باشگاه به‌صورت موقت حمید مطهری را با صلاحدید گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده است، خاطر نشان کرد: به هر حال گل‌محمدی یک مربی پرافتخار و باتجربه است که در سال‌های گذشته هم در تراکتور حضور داشته و می‌تواند گزینه مناسبی برای هدایت این تیم باشد. البته بحث من فراتر از این مسائل است و تراکتور باید برای موفقیت ثبات تیمی داشته باشد. متأسفانه افراد دلسوز در این باشگاه حضور ندارند و همین موضوع به تراکتور ضربه زده است. شما ببینید که در این سال‌ها خیلی از بازیکنان توسط چه افرادی به تراکتور آمده‌اند.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال تراکتور همچنین یادآور شد: باشگاه تراکتور باید یک کمیته نقل‌وانتقالاتی قوی داشته باشد، کمیته‌ای که در آن افراد فنی و متخصص حضور داشته باشند تا به‌صورت دقیق روی ورود و خروج بازیکنان نظارت کنند. تراکتور در این مقطع بیشتر از هر چیزی به افراد دلسوز نیاز دارد نه آدم‌هایی که دنبال منافع فردی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است