Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجعفر مرادی می‌گوید با شرایط تمرینی فعلی خود امکان کسب سهمیه المپیک توکیو را ندارد و باید یک اردوی برون مرزی برگزار کند.

محمدجعفر مرادی، در مورد شرکت در مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور به ایسنا گفت: بعد از دوری ۴_۵ ساله از مسابقات صحرانوردی، امسال شرکت کردم و خوشبختانه مقام اول را به دست آوردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رقابت خوبی بود و بعد از سال‌ها زمان‌های خوبی هم ثبت شد.

او در مورد جایزه مسابقات دوی صحرانوردی گفت: به نفرات برتر روبالشتی جایزه دادند اما آقای صیامی وقتی این موضوع را  فهمید، خیلی خجالت کشید و قول داد طی روزهای آینده جایزه‌ای نقدی به ما بدهند.

این دونده در مورد شرایط آمادگی خود در فصل زمستان بیان کرد: آمادگی خیلی خوبی دارم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشته‌ام. اگر مسابقات ماراتن و نیمه ماراتن بین‌المللی برگزار شود، شرکت می‌کنم تا خودم را برای کسب سهمیه المپیک محک بزنم.

او در مورد شانس خود برای کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: زمان ورودی‌ها المپیک توکیو نسبت به قبل حدود ۸ دقیقه کم‌تر شده و در حد مدال دور قبل است بنابراین کار سخت شده است. با تمرینات فعلی بعید می‌دانم سهمیه بگیرم چون فقط می‌توانم بدنم را در حد بازی‌های ۲۰۱۶ حفظ کنم، به همین دلیل باید حتما یک اردوی برون مرزی در کنیا برگزار کنم تا به زمان مورد نظر برسم. اگر اسپانسرم قبول کند، اردویی تدارک می‌ببینم.

مرادی در پاسخ به این سوال که اگر اسپانسرها قبول نکنند آیا برنامه خود را به فدراسیون ارائه می‌دهد؟ گفت: با پنج، شش اسپانسر صحبت کردم اما قبول نکردند و با اسپانسرها دیگری در میان می‌گذارم. اگر موافقت می‌کردند که قبل از این رفته بودم، با این حال بعید می‌دانم با فدراسیون در میان بگذارم. دیگر محیط فدراسیون را دوست ندارم. در دوره ریاست قبلی آنقدر، نه شنیدم که از فدراسیون زده شدم و با اینکه اکنون آقای صیامی دوست ماست اما برنامه‌ام را به آنها ارائه نداده‌ام. دوره قبل نامهربانی زیادی دیدم و اکنون به صورت شخصی و از طریق اسپانسر هزینه‌هایم را تامین می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني محمدجعفر مرادی سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم