Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۱۰۶ هزار و ۲۶۰ دانش‌آموز استان در مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی مشغول تحصیل هستند، افزود: از این تعداد ۱۹ هزار و ۴۷۰ دانش‌آموز در پایه اول ابتدایی مشغول به تحصیل هستند که با بازگشایی دوباره مدارس ۲۹.۷ درصد دانش‌آموزان پایه اول در مدارس حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در پایه دوم ابتدایی نیز در استان ۱۸ هزار و ۱۴۱ دانش‌آموز مشغول به تحصیل است که از این تعداد ۲۶.۲ درصد در مدارس حاضر شدند.

 به گفته وی، در سال تحصیلی جدید یکهزار و ۲۷ مدرسه ابتدایی در استان فعال است که از این تعداد ۴۵۶ مدرسه زیر ۵۰ دانش‌آموز دارند و بیش از ۹ هزار و ۴۸۶ دانش‌آموز در این مدارس به تحصیل مشغولند که با بازگشایی مجدد مدارس ۵۰.۷ درصد دانش‌آموزان این مدارس در کلاس درس حاضر شدند.

محمدی افزود: تثبت یادگیری و افزایش فرایند یادگیری برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی ضروری است و به همین منظور براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، کلاس‌های درس در پایه اول و دوم ابتدایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن مدارس به صورت حضوری آغاز شده است.

وی اظهار داشت: بیشترین حضور دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی و مدارس زیر ۵۰ دانش‌آموز در شهرستان کوهرنگ و منطقه عشایری و کمترین حضور در شهرستان شهرکرد و بروجن بوده است.

به گزارش ایرنا ،در سال تحصیلی جدید ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول فراگیری علم و دانش هستند که از این تعداد ۱۰۶ هزار و ۲۰۶ دانش‌آموز در پایه ابتدایی و پیش دبستانی هستند.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس چهارمحال وبختیاری دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا مدارس چهارمحال وبختیاری دانش آموزان اخبار کنکور دانش آموز دوم ابتدایی دانش آموزان حاضر شدند پایه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،طالب محمدی افزود: ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش از پایه‌های دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم مشروط به رای کمیسیون (منطقه) و سایر مقررات مربوط است.
وی اظهار کرد: والدین دانش آموزان متقاضی، ابتدا باید درخواست کتبی خود را ارائه و پس از بررسی شرایط دانش آموز در شورای مدرسه درخواست متقاضی در سامانه سیدا بارگذاری می‌شود.
محمدی اضافه کرد: والدین پس از تایید، با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به نوبت گیری برای جهش تحصیلی اقدام کنند.
زمان اتمام فرآیند ثبت نام متقاضیان پایان خرداد ماه است و برابر دستورالعمل وزارتی این زمان قابل تمدید نیست.
سال گذشته ۱۸۹ دانش آموز کردستانی، در آزمون تست هوش شرکت کردند که ۵۹ نفر صلاحیت شرکت در آزمون ارتقای پایه را کسب و ۱۳۰ دانش آموز نیز حد نصاب لازم را کسب نکردند.

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند