Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان گلستان گفت: اولین جشنواره فرهنگی و هنری "سرو سرخ" ویژه دانشجویان در شش محور سردار سلیمانی و انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، ایستادگی و مقاومت، سرباز ولایت، تربیت نسل انقلابی و مکتب سلیمانی به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود.

نوید ثنایی اظهار داشت: مهلت ارسال اثر به این جشنواره که در قالب های شعر، دلنوشته، داستان کوتاه، کلیپ، اینفوگرافی، موشن گرافی، پادکست، نقاشی، خوشنویسی، نقاشی خط و عکاسی برگزار می شود تا  ۱۵ اسفند ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

مدیر دفتر سدها و تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای گلستان گفت که حجم فعلی آب موجود در مخازن ۱۴ سد این استان با ظرفیت ۲۴۵ میلیون متر مکعب، ۸۷ میلیون متر مکعب معادل ۳۶ درصد است.

شعبان رسولی بیان کرد: در این سدها از جمله سد گلستان ۳۲ درصد، بوستان ۲۱ درصد، وشمگیر ۱۲ درصد و نیز نگارستان ۲۸ درصد ار حجم مخازن آن ها آبگیری شده است.

**

هادی حق‌شناس استاندار گلستان با اشاره به این که چهار هزار و ۵۰۰ کلاس درس در این استان نیازمند نوسازی است بر مشارکت خیرین در تسریع روند ساخت این کلاس‌ها تاکید کرد و گفت: اقشار مختلف مردم، کارمندان و بازاریان می‌توانند در ساخت کلاس‌های درس مشارکت داشته باشند.

**

آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به قدمت و جایگاه دیوار دفاعی گرگان گفت: احیای این اثر تاریخی چند هزار ساله منجر به توسعه همه جانبه استان می شود.

**

نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: از هفته گذشته و برای کاهش مصرف برق و تامین برق خانگی، روشنایی ۴۷ هزار و ۶۲۳ چراغ برق معابر استان قطع شد.

**

رییس کل دادگستری گلستان گفت: میزان ورودی پرونده‌های قضایی با موضوعات توهین، تهدید، خیانت در امانت و ضرب و جرح در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر شد.

هادی هاشمیان اظهار داشت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان‌های استان آزاد شدند.

**

فرماندار بندرترکمن گفت که همزمان با دهه فجر امسال ۱۰۱ طرح عمرانی و اقتصادی با صرف هزینه ۴۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

سید صادق شیرنگی اظهار داشت: با اجرای این طرح ها علاوه بر بهره مندی ۱۵ هزار خانوار از مزایای آن، ۸۸ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی گفت: این طرح ها شامل ۸۰ عنوان طرح عمرانی و ۲۱ عنوان طرح اقتصادی و اشتغال‌زا با سرمایه گذاری بیش از ۲۵۰میلیارد ریال است.

**

فرماندار رامیان گفت که در دهه فجر امسال ۵۹ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زا با هزینه ۹۰۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۵۸ نفر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

جواد صادقلو افزود: از مجموع پروژه‌های افتتاحی این شهرستان در دهه مبارک فجر ۵۲ پروژه با اعتبار ۵۶۶ میلیارد ریال در بخش عمرانی و هفت طرح با اعتبار ۳۴۳ میلیارد ریال در حوزه اقتصادی و اشتعال‌زا است.

**

سرپرست بخشداری نوکنده در بازدید از اتاق تجهیزات مدیریت بحران روستای جفاکنده افزود : آموزش عمومی برای کاهش خسارت در حوادث ضروری است.

محمدابراهیم شربتی با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات مقابله با بحران طبیعی در بخش نوکنده اظهار داشت: تجهیزات پشتیبانی در اتاق مدیریت بحران روستایی این بخش برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان نیازمند تقویت بیشتر است.

برچسب‌ها سید کاظم نورمفیدی گلستان قطع برق دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلستان قطع برق گلستان قطع برق دهه فجر اخبار کنکور میلیارد ریال گلستان گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند

روح اله صلبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از وجود ۷۴ هزار پروانه کسب و کار در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: تا کنون از این تعداد ۸ درصد آن برای گرفتن شناسه یکتا اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه تا ۲۵ اردیبهشت امسال همه مجوزهای کاغذی باید الکترونیکی شود، افزود: از این تاریخ به بعد تسهیلات بانکی و تخفیفات مالیاتی تنها شامل اصنافی که دارای شناسه یکتا باشند می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: اصناف گلستان در طول شبانه روز می‌توانند به درگاه مجوز ملی مراجعه کنند و نسبت به تمدید واحد صدور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که در گذشته هم اعلام شد قرار نیست فعالان اقتصادی برای تبدیل شناسه‌های قدیم به شناسه‌های جدید هیچ هزینه‌ای پرداخت کنند و توصیه می‌شود تا زمان باقی است به سامانه مراجعه کنند و به صورت رایگان کار را انجام دهند.

کد خبر 6091931

دیگر خبرها

  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • 42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی