Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@00:59:41 GMT

شکایت مجلس از ظریف، کلانتری و آخوندی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۱۲۹۰

شکایت مجلس از ظریف، کلانتری و آخوندی

فرارو- نمایندگان مجلس شورای اسلامی از محمد جواد ظریف وزیر خارجه، عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست و عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی به قوه قضائیه شکایت کرده اند.

شکایت از عیسی کلانتری به خاطر سخنانش در باره امام خمینی است. مجلس از عباس آخوندی هم به خاطر عملکردش در زمان وزارت شکایت کرده است. 

ظریف هم اخیرا در سخنانی گفته بود: "بعضی دوستان می روند و به امریکا «گرا» می دهند که با ما بهتر می توانید کار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من کسی را متهم نمی کنم، ولی می دانم و خبرش را بهم می دهند که گفته اند اینها در قدرت نمی مانند و قدرت اینها چند روزه است."

مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی  مجلس درباره نتیجه این شکایت گفته است: "عده‌ای از نمایندگان این امضاءها را جمع کردند و نتیجه آن را به دستگاه قضایی دادند که پیگیری کند." او تاکید کرد که هر سه موضوعی شکایتی که مطرح شد به قوه قضاییه ارسال شده است.

محمود وند در ادامه به شدت از طرفی انتقاد کرد و گفت: «متاسفانه در دولت قبلی هم از این موارد داشتیم، خاطرم هست بسیاری از سیاستمداران، بسیاری از سرویس‌های امنیتی، روسای نهادهای اطلاعاتی روی موضوع ربایش رئیس‌جمهور در عراق خیلی مورد هجمه وسیع طنز قرار گرفتند، این صحبت آقای ظریف هم از آن دست حرف‌ها است که گرا دادند انگار 4 تا بچه دانش‌آموز هستند با هم لج کردند!»

اشاره این نماینده به ادعایی از محمود احمدی نژاد باز می گردد. 

محمودوند خاطرنشان کرد: "اصلاً این مدل صحبت‌ها در شان نظام جمهوری اسلامی نیست کما اینکه من را یاد رئیس‌جمهوری انداخت که در عراق گفت آمریکایی‌ها می‌خواستند من را بدزدند و این دست صحبت کردن‌ها کار ناشایستی است."

او تصریح کرد: "گاهی مسئولان ما بدون اینکه فکر کنند یک مطلبی را بر زبان جاری می‌کنند علیرغم اینکه آقای ظریف واقعاً در حوزه دیپلماسی فرد کاردان و کارشناسی است قطعاً‌ نباید این حرف را می‌زد، جا دارد از او گِله کنم اگر واقعاً‌ موضوعی است باید ما را در جریان می‌گذاشتید البته که من اعتقاد دارم اصلاً امکان ندارد چون اصلاً‌ دسترسی نبوده و فقط شما (وزیر امور خارجه) آن هم با مجوز امنیتی اجازه داشتید با نفراتی در کشور آمریکا ارتباط داشته باشید که خودتان هم متاسفانه آمدید گفتید که نباید می‌گفتید."

منبع: فرارو

کلیدواژه: شاخص آلودگی هوا انتخابات 1400 ویروس کرونا مهرداد میناوند ظریف کلانتری آخوندی شکایت مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان، مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌های تشکیل شده در کلانتری‌ها طی سال گذشته را حاصل تلاش متعهدانه و دلسوزانه ۹۰ روانشناس شاغل در مجموعه این فرماندهی عنوان کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور ضمن تبریک روز جهانی روانشناس و مشاور به جامعه روانشناسان و مشاوران کشور گفت: در عصر پرتلاطم حاضر که انسان‌ها هر روز با مشکلات و چالش‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند، موضوع  سلامت روح و روان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود: امروز همگان دریافتند جامعه‌ای که از نظر روحی و روانی دچار آسیب باشد نمی‌تواند پیشرفت کرده و به اهداف عالیه‌ای که برای خود در نظر گرفته، دست یابد و بر همین اساس نقش روانشناسان و مشاوران بسیار حائز اهمیت بوده و وجود این افراد برای هر جامعه‌ای لازم و ضروری است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از روانشناس و مشاور به عنوان  سنگ صبور، محرم اسرار مردم و مرهم دل‌های رنجور یاد کرد و گفت: با توجه به نقش مفید و مؤثری که روانشناسان و مشاوران در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به بزه آسیب‌دیدگان جامعه دارند، استخدام و بهره‌گیری از این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت و امروز که بیش از 2 دهه از فعالیت این عزیزان می‌گذرد، منشأ اثرات خیر هم برای مجموعه سازمان انتظامی کشور و هم برای عموم مردم بودند.

سردار علینقیان‌پور افزود: هم اکنون 90 روانشناس و مشاور و مددکار اجتماعی در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان مشغول فعالیت هستند که اکثر آنها تحصیلات عالیه دارند و به گره گشودن از مشکلات مردم و تامین آرامش روانی جامعه تلاش می‌کنند.

وی افزود: در سال گذشته 86 هزار و 207 نفر به مرکز مشاوره  آرامش و واحدهای مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری‌های استان مراجعه کردند که بالغ بر 70 درصد از پرونده‌های ارجاعی به آنان به صلح و سازش منجر و از ورود این پرونده‌ها به دستگاه قضایی جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، برگزاری 3 هزار و 308 جلسه در قالب طرح مشاوره فعال، برگزاری 24 جلسه مشاوره گروهی، تالیف یک جلد کتاب در حوزه روانشناسی خانواده و هزار و 724 مورد تعامل و همکاری با سایر نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی در جهت ارائه خدمت رسانی بهتر به مردم را از جمله مهم‌ترین اقدامات مرکز مشاوره آرامش این فرماندهی در سال گذشته برشمرد.

برخی از موفقیت‌های پلیس مرهون زحمات روانشناسان استپلیس در خدمت مردم/2 شهروند سنندجی نجات یافتند

سردار علینقیان‌پور با بیان اینکه  از 110 کلانتری در سطح استان 79 کلانتری دارای واحد مشاوره و مددکاری هستند و حداقل یک روانشناس در آنجا به مراجعان خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: تقویت و تجهیز کلانتری‌های فاقد واحد مشاوره و مددکاری به این واحد و استفاده از کارشناسان مشاوره در دست اقدام است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خاتمه با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات روانشناسان و مشاوران که  سلامت  و آرامش روحی و روانی را به مردم هدیه می‌دهند افزود: بی‌شک این عزیزان نقش بزرگی در امنیت روانی جامعه دارند و پلیس همواره این تلاش را ارج نهاده و به عنوان حافظ امنیت جامعه از دانش و تخصص آنان برای آرامش و آسایش هرچه بیشتر جامعه بهره می‌برد.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری