Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی روز گذشته پیرو حضور تیم پرسپولیس در اراک، هواداران این تیم در مقابل هتل امیرکبیر این شهر از بازیکنان این تیم استقبال کردند.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بیانیه ای را در این رابطه صادر کرد که در بخشی از این بیانیه آمده است: عصر دیروز (یکشنبه پنجم بهمن‌ماه) کاروان قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا برای دیدار مقابل آلومینیوم راهی شهر اراک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر پر افتخار و تاریخی کشورمان که زادگاه بزرگمردی چون امیرکبیر است.

اعضای تیم پرسپولیس در اراک با آغوش باز مردم این شهر قهرمان‌پرور مواجه شدند. شهری که جای خالی‌اش در لیگ برتر احساس می‌شد و حالا آنها با تیم آلومینیوم در بالاترین سطح فوتبال کشور قرار دارند.

با توجه به استقبال گرم و بی‌نظیر پرسپولیسی‌های شهر اراک بر خود لازم می‌دانیم بار دیگر از همه مردم فوتبال‌دوست و قهرمان این شهر و استان مرکزی تقدیر و تشکر کنیم و امیدواریم پرسپولیس در ادامه راه بتواند با ارائه بازی‌های ماندگار و کسب پیروزی‌های جذاب، پاسخ این استقبال فراموش‌نشدنی را بدهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس ليگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال آلومینیوم اراک استانی ورزشی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر

محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

آئین استقبال رضایی و پورعزیز با حضور مردم و مسئولان در میدان بسیج بابلسر برگزار شد.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)