Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی‌های هفته دوازدهم لیگ امروز ۶ بهمن با برگزاری ۳ بازی به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته دوازدهم لیگ برتر روز شنبه با انجام دو بازی پیگیری شد. با توجه به شکست استقلال مقابل سایپا، دیگر تیم‌های مدعی که در این روز بازی دارند این شانس را خواهند داشت که به صدر جدول صعود کنند و همین امر بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین‌سازی تبریز- فولاد خوزستان: آیا طلسمی شکسته می‌شود؟

در ابتدای فصل با توجه به امکانات، بازیکنان و کادر فنی به نظر می‌رسید فولاد مدعی جدی قهرمانی باشد، ولی این تیم ناباورانه با یک بازی کمتر در نیمه دوم جدول قرار گرفته است. این تیم که هفته گذشته مقابل پرسپولیس متحمل شکست شد در این هفته با قعرنشین جدول یعنی ماشین‌سازی بازی دارد تیمی که هنوز در این فصل به پیروزی نرسیده است و این بازی فرصت خوبی برای خروج از بحران است، ولی فولاد در این دوره در بازی‌های خارج خانه بردی نداشته است. نماینده خوزستان، اما می‌تواند به این آمار خوشبین باشد که در ۳ تقابل آخر برابر ماشین‌سازی به پیروزی رسیده است.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۵:۰۰ ورزشگاه خانگی ماشین‌سازی برگزار خواهد شد.

آلومینیوم اراک- پرسپولیس: اولین حضور پرسپولیس در اراک

آلومینیوم اراک در این فصل به لیگ برتر صعود کرد و پرسپولیس برای نخستین بار در ادوار لیگ در شهر ارک بازی خواهد کرد. پرسپولیس که تنها تیم بدون شکست لیگ است، هفته گذشته پس از ۴ تساوی پیاپی مقابل فولاد به برتری دست یافت. با شکست استقلال، پرسپولیس با پیروزی در این بازی و برتری در دیدار‌های معوقه به صدر جدول خواهد رسید و همین مسئله انگیزه این تیم را در این بازی مضاعف خواهد کرد. پرسپولیس در این فصل هنوز در بازی‌های خارج از خانه به پیروزی نرسیده است و آلومینیوم هم در ۵ بازی اخیر خانگی خود باختی نداشته است.

یکی از ابهامات پرسپولیس در این بازی ترکیب خط دفاعی است. پرسپولیس که در این فصل از کمبود مهره رنج می‌برد، محمد حسین کنعانی‌زادگان را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد و وضعیت جلال حسینی نیز برای این بازی مشخص نیست.

آلومینیوم هم در این بازی مصدوم دارد. محسن ربیع‌خواه هافبک سابق پرسپولیس که در این فصل در آلومینیوم بازی می‌کند در این بازی به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود و حضور این بازیکن به جذابیت‌های این بازی اضافه می‌کرد.

این بازی از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه امام خمینی برگزار می‌شود.

صنعت نفت آبادان- سپاهان: جنگ صدرنشینی

این بازی می‌تواند صدرنشین لیگ را تغییر دهد. صنعت نفت در صورت پیروزی به رده اول جدول خواهد رفت. سپاهان برای قرار گرفتن در رده نخست کار سختی دارد و باید با ۴ گل صنعت نفت را مغلوب کند. هر نتیجه‌ای به جز این نتایج استقلال را در پایان روز دوشنبه در جایگاه نخست باقی نگه خواهد داشت.

صنعت نفت رکورد خیره‌کننده‌ای در بازی‌های خانگی دارد و در تمام بازی‌ها به پیروزی رسیده است. سپاهان هم خارج از خانه تیم عجیبی نشان داده است. این تیم با ۸ گل زده بهترین خط حمله بازی‌های خارج از خانه است و در عین حال با ۱۰ گل خورده بدترین خط دفاع را خارج از خانه دارد.

صنعت نفت مقابل سپاهان در خانه آمار درخشانی دارد و آخرین شکست این تیم در آبادان برابر این تیم به لیگ یازدهم بازمی‌گردد.

این بازی از ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ برتر فولاد خوزستان پرسپولیس صنعت نفت آبادان خارج از خانه ماشین سازی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است

به گزارش همشهری آنلاین محمد مومنی درباره دیدار آینده استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: بازی بسیار حساسی را شاهد خواهیم بود و به نظرم نباید از تراکتور برای خودمان غول بسازیم چرا که استقلال راه بردن تراکتور را بلد است.

وی افزود: شرایط جدول این دوره از لیگ برتر خیلی ویژه و حساس دنبال می‌شود و پرسپولیس هر لحظه به دنبال لغزش آبی‌پوشان است تا جای آن‌ها را در صدر جدول بگیرد، اما به نظر من اگر بازیکنان استقلال وحدت لازم را داشته باشند به هیچ عنوان کسی نمی‌تواند جای آن‌ها را در صدر بگیرد. قهرمانی دست استقلال است و اگر آن‌ها نخواهند پرسپولیس نمی‌تواند رنگ صدر را تا پایان فصل ببیند.

*تفکرات گل‌محمدی در دیدار تراکتور با استقلال پشت پرده این بازی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بهترین نتیجه برای استقلال برد مقابل تراکتور و تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان است. تراکتور تیمی تحول یافته و رو به جلو شده است و مطهری سابقه تقابل و پیروزی برابر استقلال در زمانی که در کادرفنی پرسپولیس بود را داشته است. بازیکنان استقلال فنی و پرتلاش هستند و باید مراقب باشند که از این بازی نتیجه لازم را کسب کنند چراکه طی ۲۴ هفته بازی در لیگ زحمات زیادی کشیده شده و حیف است که این بازی را دست کم بگیریم و نهایت توان را برای موفقیت در آن نگذاریم.

مومنی در ادامه درباره تفکرات گل‌محمدی در تراکتور تصریح کرد: شایعات حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور مطرح است و قطعاً در نوع چینش بازیکنان و برنامه‌های هجومی این تیم نقش خواهد داشت و پشت پرده بازی‌های تراکتور خواهد بود. نکونام مربی با دانش و خوبی است و امیدوارم راه‌های نفوذ خط دفاعی را به خوبی ببندد و روی شوت‌های از راه دور تمرکز زیادی داشته باشند چراکه نقطه ضعف تراکتور شوت از راه دور است. امشب به احتمال ۹۰ درصد پیش‌بینی می‌کنم که قهرمان این فصل از لیگ برتر مشخص خواهد شد.

*امیدوارم خالدآبادی اجازه ندهد غیبت حسینی مقابل تراکتور به چشم آید

وی درباره غیبت حسینی مقابل تراکتور و محرومیت وی، اظهار داشت: پلیس ورزشگاه همواره حامی نظم و امنیت هواداران و افراد حاضر در استادیم بوده و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم، اما کار حسینی خلاف شرع نبوده و جنبه انسان دوستانه داشت. هوادار یا جیمی جامپی که وارد زمین شد به سمت زمین آمد و وقتی احساس ترس کرد درخواست کمک داشت و حسینی در آن زمان برای کمک و جلوگیری از اتفاقات احتمالی جلو رفت، اما باید این نکته را متوجه شویم که حسینی کارش اشتباه و خلاف شرع نبوده و من کار او را انسان دوستانه دیدم.

مومنی در پایان خاطرنشان کرد: در هر حال کمیته انضباطی حکم به محرومیت حسینی داد تا در دیدار مقابل تراکتور غایب باشد. این فرصت خوبی برای خالدآبادی است تا برای اولین در ترکیب استقلال قرار بگیرد و خودی نشان دهد. امیدوارم اجازه ندهد خلأ و غیبت حسینی در دیدار مقابل تراکتور به چشم آید.

کد خبر 848574

دیگر خبرها

  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال