Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون دوومیدانی مسئول کمیته پزشکی این فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی؛ هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی طی حکمی دکتر سیداشکان اردیبهشت را بعنوان مسئول کمیته پزشکی این فدراسیون منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

احتراما ضمن آرزوی توفیق و با عنایت به تخصص، تجربه و سوابق ارزنده جنابعالی در امر ورزش، به موجب این ابلاغ بعنوان مسئول کمیته پزشکی این فدراسیون منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در سایه الطاف ایزد منان و بهره‌مندی از تخصص و تعهد خویش در امر ورزش دوومیدانی موفق و سربلند باشید.

دکتر سیداشکان اردیبهشت سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی را نیز برعهده دارد.

 

*‎پرداخت جوایز نقدی به برترین های رقابت صحرانوردی قهرمانی کشور

پس از پایان مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی بزرگسالان کشور، که طی روزهای ۳ و ۵ بهمن ماه به میزبانی چابهار برگزار شد، فدراسیون دوومیدانی به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهدا کرد.

به این ترتیب در هر دو بخش آقایان و بانوان به قهرمان 5 میلیون تومان، نایب قهرمان 3 میلیون و نفر سوم 2 میلیون تومان اهدا شد.

در بخش بانوان؛ پریسا عرب از سیستان و بلوچستان و سمیرا خداترس از خراسان رضوی به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و پریچهر شاهی از تهران مدال برنز گرفت.

در بخش آقایان نیز؛ محمدجعفر مرادی از تهران و منصور بیات از البرز به ترتیب به مقام اول و دوم رسیدند و مرتضی بیرانوند از لرستان سوم شد.

به گزارش دانا جوایز نقدی فدراسیون در حالی به نفرات برتر تعلق گرفت که پیش از این کمیته برگزاری مسابقات به برترین ها روبالشتی هدیه داده بود!

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی مسئول کمیته پزشکی جوایز نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان به شرح زیر است: ۱- امیر جوهری‌خو از تهران ۲- حسین ظفرجعفرزاده از خراسان رضوی ۳- سیداحمد میرجهانبخش موسوی از البرز   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»