Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، منصور غلامی روز دوشنبه در آیین افتتاح ارتقای خوابگاه های دانشجویی که در وزارت علوم برگزار شد، افزود: گاهی نقدها و انتقادات پر رنگ است، اما بخش پر لیوان را هم باید نشان دهیم. ایجاد امید در جامعه مستلزم این است که که بخش پر لیوان را در هر حوزه ای به مردم نشان دهیم.

وی با اشاره به بورسیه ۱۰۰ نفر در خارج از کشور، تاکید کرد: دولت تعداد معدودی از افراد را برای بورسیه خارج از کشور در سال جاری اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این تعداد بورسیه حاکی از آن است که دانشگاه ها ظرفیت تولید و تربیت نیروی متخصص را دارند. دانش آموختگان ایرانی هر جای دنیا می روند، می درخشند و استاندارد آموزش کشور بالا است.

غلامی گفت: هر چند نقدهایی مبنی بر اینکه دانش آموختگان در بخشی هایی مثل صنعت به راحتی وارد نمی شوند، وجود دارد، اما صنعت باید به روز و با دانش و فناوری جدید تجهیز شود.

وزیر علوم با بیان اینکه یک سرمایه عظیم نیروی انسانی تحصیل کرده دانشگاهی داریم، افزود: بخش قابل توجهی از جامعه، تحصیلات دانشگاهی دارد. سال های متمادی است ایران در زمره ۲۰ کشور مطرح دنیا قرار دارد و در ۶ سال گذشته جزو ۱۶ کشور مطرح دنیا از نظر کیفیت دانش تولیدی است.

وی تاکید کرد: این موارد با تلاش تحصیل کردگان و مدیران ایرانی رخ داده است و ما را در دنیا سربلند کرد. حتی بسیاری از کشورها باورشان نمی شود ایران این جایگاه را در حوزه علم و تحقیقات دارد.

غلامی با بیان اینکه مجموعه دستاوردها چیزی است که آموزش عالی کشور به عنوان ماموریت تقدیم جامعه کرده است، اظهار امیدواری کرد که موفقیت های بیشتری حاصل شود.

وی افزود: حضور خیرین کنار جامعه دانشگاهی، سرمایه گرانقدری برای کشور رقم زده است و به توانمندسازی دانشگاه ها کمک می کند.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجو بورسیه منصور غلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجو بورسیه وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجو بورسیه منصور غلامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی آقاجان زاده با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون برای حجاج اظهار کرد: متقاضیان حج تمتع امسال استان آذربایجان شرقی طبق نوبت اعلام شده از امروز تا شانزدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند برای انجام واکسیناسیون  به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

وی افزود: هر فرد متقاضی سفر به حج تمتع باید پانزده روز قبل از اعزام واکسن مننژیت را به منظور ایمن سازی در مقابل این بیماری دریافت کرده باشد.

آقاجان زاده در خصوص تزریق واکسن مننژیت برای متقاضیان توضیح داد: تزریق این واکسن برای افرادی که در ۲ سال گذشته آن را دریافت نکردند الزامی است.

معاون بهداشت و درمان هلال احمر استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در تبریز حدود چهار هزار نفر شامل متقاضیان اعزام، عوامل کاروان‌ها و عوامل آشپزخانه واکسینه می‌شوند خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی برای تزریق واکسن حجاج ظرفیت پذیرش و انجام واکسیناسیون زائران غیر آذربایجان شرقی را نیز در تبریز با توجه به موقعیت مسافرپذیری این شهر داریم.

وی همچنین به آمار زائران حج تمتع امسال استان اشاره کرد و گفت: شمار متقاضیان حج تمتع امسال آذربایجان شرقی سه هزار و ۹۵۱ نفر است که در قالب ۲۸ کاروان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد که پانزده کاروان از این تعداد متعلق به زائران تبریزی است.

دیگر خبرها

  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند