Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  اولیانوف روز دوشنبه در توئیتی در مورد برجام و امکان پدیرفتن آن از سوی دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا نوشت: در شرایط امروزی (در مساله بازگشت آمریکا به برجام) جایی از جمله برای بدبینان وجود دارد.

وی افزود: اما ما نباید دیدگاه های آنها (بدبینان) در مورد ایران و برجام را به عنوان امری ضروری بپذیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اولیانوف این توئیت را در واکنش به توئیت ایلیا ماگنر، یک تحلیلگر سیاسی غربی مقیم بروکسل که خود را خبرنگار کهنه کار نظامی شرکت کننده در چند جنگ از جمله ایران و عراق و لبنان و سوریه نوشت.  

ماگنر در توئیت خود مدعی شد که روز ۲۱ ماه فوریه بایدن به برجام اعتبار قائل نخواهد شد (به برجام بازنمی گردد) و این اقدام به ایران کمک خواهد کرد تا قدرتمندتر شود.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در دوره انتخابات ریاست جمهوری این کشور وعده داده بود در صورت پیروزی در انتخابات و راه یافتن به کاخ سفید امکان بازگشت به برجام را بدون هرگونه پیش شرط بررسی کند.  

اولیانوف، پیشتر گفته بود که با توجه به عمل گرا بودن دولت جدید آمریکا احتمال پیشرفت و بازگشت به توافق هسته ای ایران (برجام) وجود دارد.

وی در شبکه تلویزیونی روسیه-۲۴ تصریح کرد: نگرش ایالات متحده به توافق هسته ای ایران می تواند عمل گرایانه ارزیابی شود و این بدان معناست که احتمال پیشرفت وجود دارد.

برچسب‌ها برجام روسیه جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام روسیه جو بایدن برجام روسیه جو بایدن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»

به گزارش خبرآنلاین،‌دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی،‌ فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کارهایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901957

دیگر خبرها

  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام