Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل رستم پور گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۷۶ پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر در شهرستان بانه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، اسماعیل رستم پور، فرماندر شهرستان بانه اظهار کرد: در آغاز پنجمین دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هنوز دشمن و استکبار دست از دشمنی با ما بر نداشته و یقیناً بر نخواهد داشت چرا که دشمنان وجود و ماهیت دینی و استقلال جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده و به هر طریقی در حال ضربه زدن به اتحاد و انسجام ملی ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه کشور ما با وجود فشارها و هجمه‌های استکبار جهانی با اتحاد و همدلی همگان در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به سمت پیشرفت و رشد در حال حرکت است و وظیفه همگان این است که تا حد وسعمان برای زنده نگه داشتن ارزش های انقلابی و اسلامی بکوشیم چرا که انقلاب به ما هویت و ارزش داد و اگر برخی کاستی‌ها نیز در جاهایی وجود دارد، می‌توان با روحیه انقلابی آن را برطرف کرد.   فرماندار بانه با اشاره به اینکه دهه فجر نماد وحدت، مقاومت و ایثار است، عنوان کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و توطئه دشمنان را با حضور و مشارکت مردم شریف در مراسمات این ایام الله و حماسه حضور مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خنثی خواهیم کرد.   رستم پور بر ایجاد زمینه برای حضور و مشارکت مردم در برنامه های دهه فجر و مراسمات توسط مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد و افزود: روز به روز عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بیشتر نمایان می شود و در گرامیداشت این اقتدار همه باید تلاش کنیم که شکوه و عظمت انقلاب به بهترین شکل به نسل جوان منتقل شود.   وی تشریح کرد: ۵۸۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی و اشتغالزایی و طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر شهرستان بانه هزینه شده است، بهره برداری از این پروژه ها و طرحهای اشتعالزایی ۳۶۷ فرصت شغلی در شهرستان بانه ایجاد کرده است.   رستم پور در پایان خاطر نشان کرد: بیش از ۱۶۶ برنامه فرهنگی، هنری، مسابقات ورزشی، جشن های انقلاب در سطح مدارس و مساجد درایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد که در سطح بخش ها ۳۸ پروژه، ۲۰ طرح عمرانی، ۲۵ طرح خدماتی، ۶ طرح صنعتی و ۹ طرح فرهنگی اجتماعی به بهره براری می رسند.   انتهای پیام/  

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی شهرستان بانه اسلامی ایران رستم پور دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در متن پیام تبریک سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و گرامیداشت روز معلم آمده است:
«در جامعه‌ای که بر محور آموزش می‌چرخد، معلّم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است.» مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

ضمن گرامی داشت ۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مطهری، اندیشمند و معلم علم و فرهنگ، این روز را به جامعه گرامی فرهنگیان اعم از معلمان، مربیان، اساتید و دبیران تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

همواره نقش و تاثیر آموزش در سنین قابل تربیت برای همگان آشکار است؛ چنان چه بسیاری از انقلاب‌ها و پیروزی‌ها و حتی شکست‌ها و عقب ماندگی‌ها ریشه در تعلیم و ترییت افراد یک ملت دارد؛ زیرا هر جامعه با افرادی اداره می‌شود که در سال‌های متمادی و در زمان شکل گیری شخصیت و اعتقاد و تربیت پذیری و پرورش روان و جسم، دانش آموزان هر مملکت و متاثر از مربیان خود بوده اند.

سال‌ها در ملت ایران تحصیلات به قشر خاصی تعلق داشت و بی سوادی و فرهنگ و تربیت اسلامی در تربیت غرب زدگان و شرق زدگانی محو شده بود که سکان دار عرصه تعلیم و تربیت بودند. 

به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، معلمان آگاه و بیدار و عالم قدم به میدان گذاشتند، معلمانی که علاوه بر تحصیلات علمی، در دانشگاه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس درس اخلاق و آزادگی را نیز از بر کرده بودند.

پس از انقلاب اسلامی ایران، عدالت اجتماعی و توسعه نه در معنای متعارف غربی‌ها، بلکه در معنای واقعی که رفع فقر علمی و فرهنگی و اقتصادی است، با درایت و نظام سازی امامین انقلاب زیر پرچم اسلام که روشی کامل برای حاکمیت جامعه است، شکل گرفت.

امروزه کشور اسلامی ایران با ورود به گام دوم انقلاب و پشت سر نهادن گام چهل ساله اول خود، بیش از پیش به دقت در عرصه پرورش و تربیت نیاز دارد و باید با رهنمود‌های رهبر فرزانه که بی شک راهبردی و کاربردی هستند و با توجه به اسناد فرادستی ادامه راه را با سربلندی و نیل به آرمان هایش با درایت و تلاش معلمان متعهد طی کند.

امید است با لطف خداوند منان و عنایات حضرت، ولی عصر (عج)، اهداف تعلیم و تربیت رسمی و عمومی ایران، علاوه بر آموزش و پرورش، در تمام ارگان‌های کشور اعم از رسانه‌ها و نهاد‌های متولی فرهنگی، نظامی و مذهبی نیز پیگیری و عملی شوند.

دیگر خبرها

  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • نگاهی به سینمای کارگری ایران به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان