Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه قاسمی بعنوان مربی تیم ملی کاراته بانوان جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ با تصمیم کار فنی تیم ملی فاطمه قاسمی بعنوان مربی تیم ملی کاراته بانوان جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

قاسمی در کارنامه خود سرمربیگری تیم نوجوانان ایران و مربیگری تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون «سمانه خوش‌قدم» سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران است. قاسمی و خوش‌قدم پیش از این در تیم‌های پایه کشورمان نیز سابقه همکاری دارند.

تیم ملی کاراته ایران تاکنون توسط‌«حمیده عباسعلی» به سهمیه حضور در المپیک توکیو رسیده است و «سارا بهمنیار» دیگر کاراته کای شایسته گیلانی عضو تیم ملی دیگر تیم ملی پوش برای حضور  در المپیک توکیو خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فاطمه قاسمی تیم ملی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در پی ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر  معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس بعنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و امروز توسط وزیر کشور رسما مورد تجلیل قرار گرفتند.

 در ادامه این همایش نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از «علی زارعی» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک