Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان شهدای یافت آباد بر ضرورت ورود وزارت بهداشت و درمان جهت رفع مشکلات این مرکز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از بخش‌های مختلف منطقه ۱۸ تهران همچون بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بازدید رییس  بیمارستان مشکلات و کمبودهای این مرکز اعم از بافت فرسوده  بیمارستان و تعیین تکلیف اوقافی بودن آن را مطرح کرد، همچنین به این مهم اشاره شد که  بیمارستان نیاز به تکمیل اعتبار دارد تا ساختمان بیمارستان شهدای یافت آباد نوسازی و گسترش پیدا کرده  و  بتواند خدمات درمانی مطلوبی را به مردم منطقه و سایر مناطق تهران ارائه کند.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی،  در این بازدید بر  نگاه تحولی  و  تلاش مضاعف جهت برگزاری دوره‌های تخصصی برای پزشکان و ماماها برای تشویق مادران به زایمان طبیعی تاکید کرد.

 

زهره الهیان ضمن اعلام همکاری برای برطرف شدن نیازهای بیمارستان شهدای یافت آباد تصریح کرد:  هماهنگی با مسئولان وزارت بهداشت در اسرع وقت صورت گیرد تا  مشکلات موجود رفع شود .

 

بازدید سرزده نماینده تهران از بخشداری ‌چهاردانگه

 

 در ادامه بازدید از منطقه ۱۸ تهران، الهیان بازدید سرزده‌ای از بخشداری ‌چهاردانگه داشت که در آن بخشدار این منطقه به این نکات اشاره کرد: «تقاضا درخصوص ساماندهی و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و کارگاه‌هایی که به عنوان یک لکه صنعتی در منطقه چهاردانگه وجود دارد صورت گیرد که در جهت ساماندهی پیشنهادی به فرمانداری داده شده است  تا پیشگیری های لازم صورت گیرد. بیش از ۱۰۰۰ کارگاه غیر مجاز ساخت و ساز شده که تقاضا داریم جهادکشاورزی کار کارشناسی انجام داده و در صورتی که اراضی غیرقابل احیا باشند باتوجه به تبصره ۱ مجوز موارد خاص را صادر کنند تا اقدام قانونی صورت بگیرد . در کمتر ۲۴ ساعت سوله های غیر مجاز ساخته میشوند که علیرغم میل باطنی مجبور به تخریب این سازه‌های غیرمجاز می‌شویم، جهاد کشاورزی اگر خواستار این است که این اراضی در منطقه حفظ بشود امکانات لجستیکی و نیروی انسانی حمایت‌های لازم از کشاورزان را به کار بگیرد.»

 

در ادامه الهیان خاطرنشان کرد: نباید شرایطی  ایجاد شود تا حرکات غیرقانونی و ساخت و ساز غیر مجاز گسترش پیدا کند و اگر از منظر آینده نگری نسبت به منطقه  ورود کنیم ۱۰ سال آینده برای این منطقه چه شرایطی پیش میاید و با چه تبعاتی مواجه خواهیم بود ؟؟  که یک جنبه آن آلایندگی های صنعتی برای مردم منطقه است و این مناطق  غیرمجاز هیچ تبعیتی از انضباط شهری ندارند و آسیب های دیگری در منطقه ایجاد می‌کنند .

 

وی تصریح کرد: اگر خلا در قانون وجود دارد بخشداری  این خلا را  به ما اعلام داشته باشد. تخریب هم خود خسارت است و باید قانونی اعمال شود تا با  جریمه های جدی با این نوع ساخت و ساز غیرمجاز مقابله شود. به نظر بنده دادن امکانات نیاز به مراقبت دارد و از ادامه و گسترش این روند نا به سامان مقابله و قانون حتما اعمال شود.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بحث حق آب را نیز مکاتبه و پیگیری کنیم تا اراضی کشاورزی در این منطقه احیا شود تا ابعاد اقتصادی خوبی برای منطقه داشته باشد و با این ساخت و ساز های بی‌رویه نیز مقابله و مدیریت شود . گزارش کلیات را هم با دادستانی تهران در میان گذاشته تا از روند ساخت و ساز جلوگیری‌ کنند و در جلسه آینده با حضور نماینده داستان و  اداره کل جهاد کشاورزی استان تهران نشستی برگزار گردد تا مطالبات کشاورزان را پیگیری کنیم.

 

نشست نماینده تهران با فرماندهی پایگاه پنجم امنیت تهران بزرگ 

 

در پایان این بازدید از منطقه ۱۸ درمورد مسائل و آسیب های اجتماعی منطقه ۱۸ الهیان در نشستی با فرماندهی پایگاه پنجم امنیت تهران بزرگ  مسائل و معضلات امنیتی را بررسی کردند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس بیمارستان شهدای یافت آباد نماینده مردم ساخت و ساز منطقه ۱۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین -یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

برهمین اساس، خبرگزاری مهر قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی قیمت خرید، رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را به صورت مجزا بررسی کند.

در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)‌ عمر ساختمان قیمت کل ساختمان (تومان)
اسفندیاری - بوستان ۱۳۹۳ ۴,۷۵۸,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۱۳۹۸ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۱۳۸۳ ۳,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۱۳۹۰ ۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۱۴۰۳ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۱۳۹۸ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
به گزارش مهر، اگر بگوییم مسکن برای مردم به رؤیا تبدیل شده است، بیراه نیست؛ افزایش قیمت مسکن همراه با رکود تورمی در بازار مسکن عواقب بدتری در پی خواهد داشت؛ افزایش قیمت مسکن در بازار، مانع بزرگی برای ازدواج و رشد جوانی جمعیت خواهد بود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900902

دیگر خبرها

  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد