Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از تشکیل پرونده‌هایی به ارزش دو میلیارد و ۶۰۰ میلیونی در حوزه نانوایی‌های متخلف استان خبر داد. - اخبار استانها -

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در طول ماه گذشته برای  نانوایی‌های متخلف سطح استان سیستان و بلوچستان پرونده‌هایی به ارزش دو میلیارد و 600 میلیون تومان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: در این مدت بیش از یک هزار و 420 بازرسی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از خبازی‌های سطح استان صورت گرفته است.

امام جمعه زاهدان: درگیری‌های قومی و قبیله‌ای از چالش‌های اصلی سیستان و بلوچستان استآمادگی مقابله با وقوع احتمالی سیلاب در سیستان/ 321 پل شهرستان‌های منطقه لایروبی شد‌عملیات اجرایی کارخانه استحصال طلا در سیستان و بلوچستان به زودی آغاز می‌شود

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 660 نانوایی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: پس از بازرسی‌های صورت گرفته 147 پرونده تخلف با تخلفاتی از جمله کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و عدم رعایت مسایل بهداشتی تشکیل شد.

انتهای پیام/392/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج مرندی افزود: ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است.

او اضافه کرد: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی گفت: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

 

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی