Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز خبری در خبرگزاری میزان منتشر شد که در آن براساس استنباط اشتباه از سخنان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، شهر تهران به عنوان شهر آبی در تقسیمات کرونایی معرفی شد؛ اما ماجرا چه بود؟

خبرگزاری میزان-صبح امروز خبری در خبرگزاری میزان منتشر شد که در آن براساس استنباط اشتباه از سخنان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، شهر تهران به عنوان شهر آبی در تقسیمات کرونایی معرفی شد؛ اما ماجرا چه بود؟

اگر پایتخت نشین باشید و بعد از ساعت ۹ شب به خیابان‌ها بروید خواهید دید که ترافیک مانند گذشته در تهران وجود دارد؛ گویی هیچ محدودیتی در تردد شبانه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از اینجا آغاز شد که خبرنگار میزان در مورد علت ترافیک این شب‌های تهران از «سردار حسین حمیدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ» می‌پرسد و او در پاسخ به اینکه چرا این شب‌ها در تهران با افزایش حجم تردد‌ها مواجه هستیم، می‌گوید: «اینکه تردد مردم با توجه به برداشته شدن محدودیت‌ها بیشتر شده باشد طبیعی است.»

اینکه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی علت «افزایش تردد‌های شبانه» پایتخت را برداشته شدن محدودیت‌ها می‌داند؛ این نکته را به ذهن متبادر کرد که محدودیت‌هایی که پیش‌تر برای تردد در پایتخت لحاظ شده بود برداشته شده است.

با توجه به اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا در این خصوص اطلاعیه‌ای صادر نکرده بود؛ و با توجه به اظهارات سردار عین الله جهانی معاون راهور ناجا که پیش‌تر گفته بود تردد شبانه در شهر‌های آبی براساس مصوبه ستاد کرونا از ابتدا مجاز بود و هیچ مشکلی ندارد؛ اینگونه استنباط شد که تهران از لحاظ تقسیم بندی کرونا، آبی شده است.

بیشتر بخوانید: محدودیت‌های شبانه تهران همچنان پابرجاست/ افزایش ۱۵ درصدی تردد درون شهری

خبرگزاری میزان بابت استنباط اشتباه خبرنگار ضمن عذرخواهی از مردم تاکید می‌کند که محدودیت‌های تردد شبانه مانند گذشته برقرار است و تغییری در آن ایجاد نشده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس کرونا پلیس راهنمایی و رانندگی خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

مرکز مدیریت راههای کشور از یکطرفه شدن محور هراز و جاده چالوس تا اطلاع بعدی خبر داد و اعلام کرد: در جاده‌های ۱۱ استان کشور باران می‌بارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال، محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محور هراز مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده انارک و حدفاصل هزارچم تا هریجان، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل کهرود تا بایجان و حدفاصل وانا تا رینه، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های دماوند و چناران،‌ آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین‌سو و آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد و جاجرود ترافیک سنگین است.

آزادراه تهران – شمال و محور چالوس دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل کردان تا گلشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک - ترافیک سنگین، در آزادراه قم – تهران محدوده قیصرآباد و حدفاصل بهشت زهرا تا میدان جهاد و آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر ترافیک نیمه‌سنگین است.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، مازندران، مرکزی و همدان خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند