Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده برنامه «شکلات تلخ» گفت: برنامه شکلات تلخ در ایستگاه ۵۹ با موضوع آسیب شناسی زندگی دختران در ارتباط با خانواده‌ها به شیوه‌های پیشگیری رسید. مجتبی احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون برنامه این هفته «شکلات تلخ» گفت: برنامه شکلات تلخ در ایستگاه ۵۹ با موضوع آسیب شناسی زندگی دختران در ارتباط با خانواده‌ها به شیوه‌های پیشگیری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کارگردان و تهیه کننده مستند شکلات تلخ در همین راستا ادامه داد: بعد از رسیدن به چرایی‌های زندگی دختران نوجوان و شناخت درخواست‌ها و خواسته‌های این گروه سنی که اصولا به تعاریف روحی و روانی آن‌ها مرتبط است و قطعا حساسیت این گروه سنی را در ارتباط با خانواده و جامعه بالا می‌برد به راهکار‌های پیشگیری از فاصله گرفتن نوجوانان به خصوص دختران از خانواده‌ها رسیدیم.   وی ابراز کرد: مستند شکلات تلخ با مطالعات اتاق فکر و گروه جامعه شناسان و روانشناسان مشاور برنامه به دلایل اصلی فاصله گرفتن دختران نوجوان از خانواده‌ها رسید و جدا از تزلزل خانواده‌ها متأثر از طلاق والدین، اعتیاد یکی از والدین و البته مسائل اقتصادی به این نکته رسید که راهکار نجات بسیاری از آسیب‌های مرتبط با خانواده به معقوله عدم گفتگو، شناخت و شنیدن در میان اعضای خانواده مرتبط می‌شود. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

کارگردان این مستند تلویزیونی خاطرنشان کرد: در گفت‌وگو با زهرا فرحزادی، روانشناس و دکتر فاطمه رضوان مدنی رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور و چند مورد آسیب دیده موضوع فوق را بررسی می‌کنیم و راهکار پیشگیری از فقدان روابط صحیح دختران و اعضای خانواده را به تحلیل و بررسی می‌گذاریم.

شکلات تلخ روز‌های یک شنبه و سه شنبه حوالی ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تلویزیون اخبار تلویزیون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تلویزیون اخبار تلویزیون زندگی دختران خانواده ها شکلات تلخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آمنه غلام‌ویسی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای استان که با موضوع روز دختر در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با بیان اینکه دشمنان و جوامع غربی هجوم گسترده‌ای برای ضربه زدن به هویت دختران ایران اسلامی را پیش گرفته‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه زن و دختر ایرانی جایگاه، احترام و حرمت بالایی دارند و براحتی در اماکن عمومی تردد می‌کنند.

وی افزود: بهترین سبک زندگی سبک زندگی ایرانی است و باید ترویج و تقویت شود و اجازه ندهیم دشمن بر این سبک زندگی اثر بگذارد.

غلام‌ویسی تصریح کرد: باید الگوسازی از زن و دختر موفق در جامعه ترویج یابد و دختران موفق معرفی شوند تا همه دختران با توانمندی انها آشنا شوند.

وی بر لزوم معرفی دختران موفق کرد اضافه کرد: این مهم نیازمند تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه‌ها است و همه باید دست در دست هم دهند و در این عرصه ورود کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اذعان کرد: غرب بدنبال معرفی الگوی غربی و توخالی است و نباید اجازه داد این الگوها بر جوانان ما اثربگذارد.

مسوول امور بانوان آموزش و پرورش کردستان نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در راستای روز دختر برنامه‌های متنوعی را در سطح مدارس استان خواهد داشت و معرفی دختران موفق دانش‌آموز یکی از این برنامه‌ها خواهد بود.

لیلا حیدری عنوان کرد: باید دختران موفق عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، هنری و غیره معرفی شوند.

کد خبر 6094047

دیگر خبرها

  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • پله نوردی و افزایش طول عمر/ تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد